Orange

ul. Skierniewicka 10a
01-230 Warszawa

(245 opinii)

Poniższe opinie są opiniami historycznymi. Obecnie możliwość dodawania nowych opinii jest wyłączona. Niektóre opinie podlegały moderacji treści. Nie weryfikowaliśmy, czy osoby tworzące poniższe opinie były klientami opisywanych instytucji lub korzystały z opisywanych usług.

Opinie o Orange

użytkownik
~ antyorange  •  2013-07-11
Nigdy więcej kontaktów z tą firmą !!! Właśnie zmieniliśmy operatora i chcę zapomnieć, że kiedykolwiek byliśmy w Orange. Nie dość,że przez dwa lata zapłaciliśmy o 24 tys. zł więcej niż wyrozmawialiśmy to jeszcze wmawiają nam, że nie dostali naszego... zobacz całą opinię »
użytkownik
~ distefano  •  2013-06-15
Co to za firma, która nie dba o stałych klientów. Mam telefon na abonament od 8 lat. Według Orange chyba się zasiedziałem. Czas na zmianę.
użytkownik
~ nie zadowolone klietnki  •  2013-06-10
NIGDY NIC PRZEZ INFOLINIE U TYCH PAŃSTWA !!!! Zgadzam się z opiniami poniżej że nie szanuja wieloletnich klientów! od dobrych ponad 5 lat korzystam z usług tej sieci by ły to tel. komórkowe a internet w neostradzie. Jak wszech wiadomo firmy przesz... zobacz całą opinię »
użytkownik
~ anty orange  •  2013-05-09
zycze tej firmie rychłego upadku na rynku nie szanuja długoletnich klientow zaskakuja dziwnymi kwotami z ksiezyca ,nie informuja o kosztach przeprowadzanych operacji..nabijaja w butelke proponujac oferte przez telefon ,,,zenada ja juz na szczescie... zobacz całą opinię »
użytkownik
~ Zrobiony w jajo  •  2013-04-25
Wszyscy \"chwalą\" więc i ja dołożę swoje 3 grosze. Niedawno kończyła mi się umowa na tel. komórkowy który miałem w Orange dość długo żonie nie zgadzały się kwoty rachunków, do tego kilkumiesięczna walka o zablokowanie płatnych (i to słono) specja... zobacz całą opinię »
użytkownik
~ Janusz Falkowski  •  2013-04-24
Brak profesjonalnego traktowania klienta wręcz lekceważenie. Reklamacje są przyjmowane ale ich realizacja poniżej krytyki.Uruchomienie telefonu stacjonarnego po podpisaniu nowej umowy trwa już 12 dni bez efektu, a zgłoszenia na infolinię kosztują.