Alior Bank

Adres siedziby:
Alior Bank Spółka Akcyjna
ul. Łopuszańska 38D, 02-232 Warszawa
f +48 22 555 23 23

Adres korespondencyjny:
Alior Bank SA
ul. Postępu 18B
02-676 Warszawa

Infolinia Alior Banku:
Klienci indywidualni, mikro i małe firmy (24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu):
19 502 (z sieci Play: 12 19 502)
lub 12 370 70 00 (tel. stacjonarne i komórkowe)
+48 12 19 502 lub +48 12 370 70 00 (z zagranicy)

Średnie i duże firmy, korporacje (pon.-pt. 8.00-18.00):
801 274 274 (z telefonów stacjonarnych)
22 531 80 95 (z telefonów komórkowych i z zagranicznych)

(1041 opinii)

Poniższe opinie są opiniami historycznymi. Obecnie możliwość dodawania nowych opinii jest wyłączona. Niektóre opinie podlegały moderacji treści. Nie weryfikowaliśmy, czy osoby tworzące poniższe opinie były klientami opisywanych instytucji lub korzystały z opisywanych usług.

Opinie o Alior Bank

użytkownik
~ aguha  •  2018-09-18
Masakra, nie mogę nawet przelewu elektronicznego wykonać, dzwonie na infolinię, po 50 minutach rozmawiam z konsultantką a ona nie widzi mojego przelewu. Po skończonej rozmowie przelew anulowany, robię ponownie i znowu "wisi". Nigdy więcej !!!!!
użytkownik
~ Marek Łopuszański  •  2018-09-18
Infolinia to porażka. Dzwonię od kilku dni i czas oczekiwania zawsze powyżej 15 min. Nieuprzejma obsługa zadaje durne pytania. Mam kilka kart i kont w tym banku. Pytania nie są jednoznaczne. Często weryfikacja wypada negatywnie. Dzwoń pan jeszcze ... zobacz całą opinię »
użytkownik
~ niedoszły klient  •  2018-09-17
Jak to było (a raczej jak miało być) ? "Wyższa kultura. Bank nowości" - ha ha ha. Ponad miesiąc temu (14 sierpnia) wysłałem do tego banku e-mail z prostym pytaniem. Dostałem automatyczne potwierdzenie otrzymania wiadomości, zgodnie z któr... zobacz całą opinię »
użytkownik
~ Marcin  •  2018-09-17
Chciałbym napisać ze obsługa jest kiepska, ale jej po prostu nie ma. Drugi dzień próbuję dodzwonić się na infolinię, wczoraj czekałem 30 minut, dziś czekam już 40 minut i nikt nie odbiera... ciągle jest "poniżej 3 minut". Jeszcze nie spotkałem się z tak żenującym brakiem obsługi klienta.
użytkownik
~ Zuz.Bab  •  2018-09-12
Infolinia to jest jakaś porażka. Pół godziny oczekiwania. Bezczelna obsługa. Brak możliwości aktywacji karty. Osobie w wieku 70 lat zadają bezsensowne pytania. NAJGORSZY BANK Z JAKIM MIAŁAM DOCZYNIENIA. ODRADZAM!!
użytkownik
~ asdf  •  2018-09-12
Dramat, nie polecam. Brak czatu online, na infolinii czas oczekiwania to przynajmniej 15 min., ze względu na politykę banku drogą mailową nie można kompletnie nic załatwić. W oddziale banku (przynajmniej w Krakowie) nie zajmują się technicznymi sp... zobacz całą opinię »

Produkty Alior Bank

Pożyczka z mikrokosztami wysokość kredytu 500 - 133000 zł, okres kredytowania 24 miesięcy - 60 miesięcy szczegóły »
Pożyczka internetowa oprocentowanie 9,90%, rata 101 zł przejdź do wniosku »
Konto Jakże Osobiste zysk z konta 400,00 zł/rok, koszty prowadzenia 0,00 zł/mc przejdź do wniosku »
Lokata na nowe środki oprocentowanie 0,25%, kwota od 1 000 zł szczegóły »

zobacz wszystkie produkty Alior Bank »

Oddziały Alior Bank

Kraków ul. Pilotów 2 zobacz na mapie »
Kraków Os. Centrum A blok 1 zobacz na mapie »
Kraków ul. Kalwaryjska 35a zobacz na mapie »
Kraków ul. Karmelicka 28 zobacz na mapie »
Kraków ul. Kijowska 22B zobacz na mapie »