Alior Bank

Adres siedziby:
Alior Bank Spółka Akcyjna
ul. Łopuszańska 38D, 02-232 Warszawa
f +48 22 555 23 23

Adres korespondencyjny:
Alior Bank SA
ul. Postępu 18B
02-676 Warszawa

Infolinia Alior Banku:
Klienci indywidualni, mikro i małe firmy (24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu):
19 502 (z sieci Play: 12 19 502)
lub 12 370 70 00 (tel. stacjonarne i komórkowe)
+48 12 19 502 lub +48 12 370 70 00 (z zagranicy)

Średnie i duże firmy, korporacje (pon.-pt. 8.00-18.00):
801 274 274 (z telefonów stacjonarnych)
22 531 80 95 (z telefonów komórkowych i z zagranicznych)

(1041 opinii)

Poniższe opinie są opiniami historycznymi. Obecnie możliwość dodawania nowych opinii jest wyłączona. Niektóre opinie podlegały moderacji treści. Nie weryfikowaliśmy, czy osoby tworzące poniższe opinie były klientami opisywanych instytucji lub korzystały z opisywanych usług.

1041 Opinie

użytkownik
Ocena:
Jak to było (a raczej jak miało być) ? "Wyższa kultura. Bank nowości" - ha ha ha. Ponad miesiąc temu (14 sierpnia) wysłałem do tego banku e-mail z prostym pytaniem. Dostałem automatyczne potwierdzenie otrzymania wiadomości, zgodnie z którym "Dołożymy wszelkich starań, aby udzielić odpowiedzi w możliwie najkrótszym czasie. Na większość zgłoszeń odpowiadamy w ciągu 8 godzin od momentu kontaktu z bankiem". Oczywiście nie oczekiwałem odpowiedzi w ciągu 8 godzin, ale - o ja naiwny - jakiejś odpowiedzi oczekiwałem. Wobec braku odpowiedzi w dniu 27 sierpnia br. e-mailem zapytałem bank, kiedy otrzymam odpowiedź na pytanie z 14 sierpnia? Ponownie dostałem potwierdzenie otrzymania wiadomości. I co ? I NIC. Do dzisiaj odpowiedzi nie dostałem. "Wyższa kultura " - od czego wyższa ? Od zera ? Być może, ale jeśli tak, to niewiele wyższa. "Bank nowości" - jeśli za nowość uznamy nieodpowiadanie na e-maile, to można zgodzić się z hasłem banku. No cóż, jeden klient więcej, jeden mniej