~ Anna • 2018-01-03
Ocena:
Rok temu kupilam kartę Planeta Młodych. Miałam niestety nieszczeście zachorować w lutym 2017 w Chinach, firma pokryła koszty leczenia bardzo sprawnie i bez problemów. Ale..... w październiku zachorowałam ponownie i niestety o wiele poważniej. Z tego co sie orientuję zmienił się ubezpieczyciel karty.... no i tutaj zaczęły się moje problemy.
Firma Gothaer zaczęła mieć problem z pokryciem kosztów leczenia, zaczęli wymslać powody czemu nie dostanę zwrotu pieniędzy. Najgorsze w tym wszystkim, złożenie reklamacji od ich decyzji jest pratycznie czymś niewykonalnym ! Dzwoniłam już na 4 różne numery telefonu, wszystkie osoby odsyłaja mnie do kogoś innego... w końcu chciałam zrobic to online... tutaj wyszło, ze numer zgłoszenia się nie zgadza, mimo, ze jestem pewna, ze wpisuję dobry numer, Pani z chatu online uważa, ze powinnam znów zadzwonić telefonicznie, pomimo, ze numer, który mi podaje jest tym samym na który już dzwoniłam i poinformowano mnie, ze nie mogą mi pomóc....... można zwariowac
Jedyne co wiem, to to, ze GOTHAER zrobi wszystko, aby swoim klientom nie zwrócić kosztów leczenia, !!! NIKOMU NIE POLECAM KARTY PLANETA MŁODYCH. Jedyne co otrzymacie, to dużo stresu.....
31543