~ Klienci Gothaer • 2016-04-20
Ocena:
Na rozpatrzenie mojego wniosku czekalem ok 60 dni, na ktorego rozpatrzenie formalnie jest 30 dni - wedlug warunkow umowy zawartej z Gothaer. Po wielu probach kontaktu z infolinia, nie otrzymalem zadnej konkretnej informacji na temat statusu mojego wniosku, oferujac mi w zamian kontakt ze strony likwidatora merytorycznego. Zgodzilem sie na takie rozwiazanie. Dwukrotnie. Za kazdym razem zostalem zapewniony ze likwidator skontaktuje sie ze mna w przeciagu 2 dni roboczych. Za pierwszym, jaki i za drugim razem po zostawieniu prosby o kontakt, zadnego kontaktu nie bylo. Stopien braku profesjonalizmu oraz lekcewazenia klienta jest wrecz skandaliczny. W kwestii merytorycznej mojego wniosku oraz uzasadnienia, ktore zostalo laskawie wyslane (po interwencji w dziale likwidacji szkod, po 60 dniach zgloszenia), tresc orzeczenia bylo tak nierzetelne, ze az niewiarygnodne. Dokumentacja, ktora dostarczylem do Gothaer jednoznacznie i w sposob oczywisty stwierdzala zakres szkod oraz kosztow, ktore zostaly poniesione, a ktore ubezpieczenie w calosci ma obowiazek pokryc. Czyms skandalicznym jest tak celowe zignorowanie tresci oficjalnego dokumentu, celem odrzucenia wniosku i niewyplacenia odszkodowania. Pomimo wielu wiadomosci do dzialu likwidacji szkod celem wskazania tak nierzetelnej interpretacji oraz oceny (i jak sie domyslam celowego nie brania pod uwage oczywistych faktow), nie dostalem zadnej odpowiedzi. Zostalem najzwyczajniej zignorowany. \r\nPatrzac na calkowita ocene jakosci pracy Gothaer na wielu forach internetowych, mozna sie latwo domyslic ze nie jestem jedynym klientem Gothaer, ktory zostal potraktowany w ten sposob. W zwiazku z powyzszym, na chwile obecna, sporzadzony jest grupowy wniosek/zazalenie kierowane do zarzadu firmy, w zwiazku z jakoscia obslugi dzialu likwidacji szkod, a w szczegolnosci p. dyrektora ds likwidacji szkod, kierowany do p. Anny W.. Pod wnioskiem znajduje sie 31 podpisow osob poszkodowanych przez proces likwidacyjny firmy Gothaer. Wniosek kierowany jest rowniez do Komisji Nazdoru Finansowego celem weryfikacji procedur, rzetelnosci oraz legalnosci dzialania firmy Gother w kontekscie likwidacji szkod. Wniosek zostanie rowniez skierowany do panelu decyzyjnego odpowiedzialnego za przyznanie Gwiazdy Obslugi Klienta dla Gothaer. W kontekscie tak wielkiego niezadowolenia klientow Gothaer, przyznawanie nagrody o takim charakterze tej firmie, jest czyms niedopuszczalnym. Status oraz prestiz tego wyroznienia jest kompromisowany tak dlugo jak jest przyznany Gothaer. Bedziemy wnisokowac zatem o odwolanie wspomnianego wyroznienia dla Gothaer. Sprawa zostanie rowniez naswietlona w \"Gazecie Ubezpieczeniowej\", z ktora zostanie nawiazany kontakt. Jesli ktos z Panstwa czuje sie poszkodowany w zwiazku z dzialalnoscia firmy Gothaer, bardzo prosze o kontakt celem zlozenia podpisu pod wnioskiem.
16091