~ bropek • 2019-10-10
Ocena:
Współpracuję z tym bankiem od 2004 roku, wtedy ten bank dawał bardzo dobre oferty na konta firmowe. Już od dawna obserwowałem, jak ten bank nie nadąża za rozwojem, ale ponieważ wszystko działało, to z przyzwyczajenia nie chciało mi się nic zmieniać. Ostatni miesiąc to jest jednak przegięcie do kwadratu. Wprowadzili oprócz podawania kodu z sms do każdej transakcji jakąś aplikację na telefon, którą masz potwierdzać wszystkie operacje. Problem polega na tym, że to nie działa, aplikacja podaje z uporem maniaka, że moje hasło jest nieprawidłowe, choć jestem go pewny w 100%. Od około miesiąca nie mam dostępu do swoich środków. Na całe szczęście udało mi się przerzucić większość do innego banku, bo byłbym w czarnej... Pisząc tą wiadomość wiszę na telefonie od pół godziny z wybranym nr infolinii słysząc, że wszyscy konsultanci są zajęci. Uciekam z tego banku, nie mam czasu na patologię, jak ktoś jeszcze nie miał z nimi do czynienia, to w chwili obecnej STANOWCZO ODRADZAM. KNF czy UOKIK powinien zadziałać i coś z tym zrobić, to niemożliwe żeby przez miesiąc bank nie był wstanie naprawić takiej aplikacji.
42273