~ Bartek • 2018-12-24
Ocena:
Porażka w 100%. Same problemy, zakładam konto dla spo zoo, specjalnie pojechalem do nich na rondo ONZ aby załatwić szybko i bez problemów, niestety problemy pojawiły się już od samego początku, pani "w złocie" taka czarna powiedziała że musimy wniosek wypełnić bo jej się nie chce, dostaliśmy dostęp do PC gdzie wpisaliśmy wszystkie dane do konta. Po wpisaniu danych udaliśmy się do Pani która gdzieś zadzwoniła i dowiedziała się że te wnioski nie działają i jak ona to powiedziała że będzie musiała to i tak wpisywać ręcznie albo czy możemy przyjechać jutro, oczywiście nie mogliśmy przyjechać jutro bo specjalnie przyjechalismy dziś. Tak wiec pani musiała to wpisywać "ręcznie" tj na komputerze. Wszystko trwało dokładnie 45 a mogło trwać tylko 10 min jakby tylko sie tej pani chciało. Po założeniu konta kolejne problemy niby konto miało być aktywne w ciągu 2 dni ale czekamy już prawie tydzień i niestety nie mamy dostępu do tego konta. Na infolinie dowiedziałem się że konto jest już "zaprocesowane" i że wkrótce będzie dopisane do naszych rachunków. Mamy czekać. Szkoda że ten bank po zmianie właściciela tak działa, mamy u nich też inne konta i nigdy nie było z tym problemów. Teraz jest bardzo źle i warto się naprawdę zastanowić nad kontem w tym banku.
37257