Toyota Bank Polska

Adres siedziby:
Toyota Bank Polska S.A.
ul.Postępu 18 b (budynek Orion)
02-676 Warszawa

Infolinia Toyota Banku:
801 900 701
+48 (22) 488 55 05

(81 opinii)

Poniższe opinie są opiniami historycznymi. Obecnie możliwość dodawania nowych opinii jest wyłączona. Niektóre opinie podlegały moderacji treści. Nie weryfikowaliśmy, czy osoby tworzące poniższe opinie były klientami opisywanych instytucji lub korzystały z opisywanych usług.

81 Opinie

użytkownik
Ocena:
Ostatni pomysł z nową formą logowania to przerost formy nad treścia. Absurdalnie skomplikowany sposób rejestracji aplikacji na smartfonie. Po krótkim czasie kolejna modyfikacja wymagająca aktualizacji. Aktualizacja całymi godzinami nie chciała się wgrać! W końcu po uruchomieniu aktualizacji dokonanie transakcji wymaga wielokrotnego wpisywania tego samego PINu. Rejestracja smartfona wielokrotnie odmawiała działania. Wykonanie jakiejkolwiek operacji z poziomu samego smartfona bez użycia komputera wymaga dzielenia ekranu pomiędzy stronę bankowości elektronicznej a aplikacje mobilną, co nie dla każdego jest proste i oczywiste. Inne banki poradziły sobie duuuużo prościej. Toyota bank postanowił wyjść przed szereg. Wypuścił skompikowaną, niedopracowaną metodę logowania. To skandal! Gdyby klient chciał dokonać aktywacji będąc za granicą miałby potężny problem. Ja przez wiele dni nie miałem dostępu do konta, bo połączenie telefoniczne z operatorem graniczyło z cudem.