Toyota Bank Polska

Adres siedziby:
Toyota Bank Polska S.A.
ul.Postępu 18 b (budynek Orion)
02-676 Warszawa

Infolinia Toyota Banku:
801 900 701
+48 (22) 488 55 05

(81 opinii)

Poniższe opinie są opiniami historycznymi. Obecnie możliwość dodawania nowych opinii jest wyłączona. Niektóre opinie podlegały moderacji treści. Nie weryfikowaliśmy, czy osoby tworzące poniższe opinie były klientami opisywanych instytucji lub korzystały z opisywanych usług.

81 Opinie

użytkownik
Ocena:
Dzisiaj wgrali drugą poprawkę do aplikacji mobilnej. Zdjęty został obowiązek blokady ekranu smartfona. Wcześniej przekonywali przez 1,5 miesiąca ,że to niezbędne ze względów bezpieczeństwa ( chociaż regulamin o tym milczał). Pierwsza wersja akceptowała android 5.0 ( mimo iż regulamin mówił o 6.0+) . Pierwsza poprawka wyłączyła Androida 5 ( toyota przyznała że pierwsza wersja w tym zakresie zawierała błąd). Pierwsze dwie wersje bardzo kulawo chodziły. Potrzebne były wielokrotne reinstalacje. Uparcie twierdzą,że sms-y njako narzędzie zatwierdzenia transakcji nie spełniają wymogów PSD 2 mimo iż większość rynku je stosuje. W sumie wydaje się ,że bank drąży problem kompetencji .