~ Tomasz • 2019-09-04
Ocena:
Byłem klientem tego banku od kiedy pojawił się w Polsce, dobre kilkanaście lat. Na początku to był bezkonkurencyjny bank. Darmowy, wysokie oprocentowanie ROR, jeszcze wyższe % lokat. Ale to już było i nie wróci. Zdarzały się problemy z płatnościami za pomocą karty VISA. Wielokrotnie składane reklamacje nigdy nie rozwiązały tego problemu. Visa twierdzi, że nie było środków na koncie, bank że nie dostał żądania od visa. Nigdy za pomocą karty TB nie udało się pobrać gotówki z bankomatu za granicą. Ostatnie kilka lat to już zupełne kuriozum. Mam wrażenie, że nikt tam nie pracuje. Połączenie telefoniczne z konsultantem jest niemożliwe. Odpowiedzi na wiadomości wysyłane przez interface www pozostają bez odpowiedzi. Pewnego razu nie mogłem się zalogować, bo okazało się, że token nie generuje haseł. Przyczyną był koniec daty przydatności tokena. Nowy do mnie nie dotarł i nie dowiedziałem się czy bank zapomniał wysłać, czy zagubił go kurier. Moja teoria jest taka - bank chce zakończyć działalność nie ogłaszając upadłości, tylko pozbyć się wszystkich klientów.
41791