Toyota Bank Polska

Adres siedziby:
Toyota Bank Polska S.A.
ul.Postępu 18 b (budynek Orion)
02-676 Warszawa

Infolinia Toyota Banku:
801 900 701
+48 (22) 488 55 05

(81 opinii)

Poniższe opinie są opiniami historycznymi. Obecnie możliwość dodawania nowych opinii jest wyłączona. Niektóre opinie podlegały moderacji treści. Nie weryfikowaliśmy, czy osoby tworzące poniższe opinie były klientami opisywanych instytucji lub korzystały z opisywanych usług.

81 Opinie

użytkownik
Ocena:
Nowe logowanie to krok w tyl i dla mnie to dno. Cos co spelnialo wymogi silnego uwierzytelniania i spelnia wymogi PSD2 zmienia sie na bzdurna apk-e, ktora dziala tylko na androidzie i ios oraz zmusza do posiadania telefonu w tych systemach, co wg mnie narusza ustawe o uslugach platniczych. Ciekawe co na to powie UOKIK.

Komentarze (5)

użytkownik
~ Piotr  •  2019-09-04
Absolutnie popieram tą opinię. Ponadto wpisywanie hasła nie jako całości tylko poszczególnych pozycji jest olbrzymim utrudnieniem i momentem kiedy generuje się błędy we wpisywaniu.
użytkownik
~ Klient banku  •  2019-09-05
Vespi, napisała Pani/Pan do UOKiKu w tej sprawie?
użytkownik
~ Andrea  •  2019-09-14
W pełni się zgadzam z tą opinią.Nowe logowanie to jakiś horror. Ten co wpadł na taki pomysł powinien się leczyć u psychiatry.
użytkownik
~ marzena   •  2019-09-18
A czy ktoś zglosil te sprawę?
użytkownik
~ Umbo1410  •  2019-09-23
Do wczoraj mój telefon z Androidem 5 był dobry i wszystko było OK, a teraz okazało się, że nie mogę zaktualizować tej apki bo działa ona tylko w Androidach od 6 w górę! Telefon kupiłem w zeszłym roku i teraz żeby obracać swoimi pieniędzmi muszę kupić nowy? A jak kupię następny, to okaże się za 6 miesięcy, że też jest już za stary! Wycofuję kasę i żegnam się z tym bankiem!
dodaj komentarz +