Toyota Bank Polska

Adres siedziby:
Toyota Bank Polska S.A.
ul.Postępu 18 b (budynek Orion)
02-676 Warszawa

Infolinia Toyota Banku:
801 900 701
+48 (22) 488 55 05

(81 opinii)

Poniższe opinie są opiniami historycznymi. Obecnie możliwość dodawania nowych opinii jest wyłączona. Niektóre opinie podlegały moderacji treści. Nie weryfikowaliśmy, czy osoby tworzące poniższe opinie były klientami opisywanych instytucji lub korzystały z opisywanych usług.

81 Opinie

użytkownik
Ocena:
Też dołączam się do poniższych opinii negatywnych. Gubienie wysyłanych dokumentów to norma. Naprawdę trzeba bardzo pilnować korespondencji. Brak jakiejkolwiek dbałości i szacunku do klienta. W moim przypadku sprawa dotyczyła przesłania polisy ac. Pomimo wysłania po raz pierwszy na 2 dni przed upływem terminu kolejnej polisy na adres e-mail, dostałem po miesiącu wezwania do wysłania. Ponowne wysłanie na adres e-mail po 2 tygodniach następne wezwania z łaskawym poinformowaniem o nowym adresie e- mail. Wysłanie na wskazany adres. Po dwóch tygodniach informacja o nałożonej karze za brak polisy. Po telefonicznym kontakcie konsultant stwierdza, że POWINIENEM SOBIE ODWIEDZIĆ STRONĘ BANKU I SPRAWDZIĆ AKTUALNY ADRES. Przez kilka lat wysyłałem korespondencję na wcześniej wskazany e-mail. Nadmieniam, że wszystkie wiadomości były odbierane. W skali całego kraju, podejrzewam, że to nie jest jedyny przypadek, bank na siłę chce zarabiać. Szczerze nie polecam, nikomu,do korzystania z usług tej egzotycznej instytucji. Mili są tylko w momencie zawierania umowy. Bardzo ciekawy temat dla dziennikarza .