~ Krzysiek • 2014-10-29
Ocena:
Też dołączam się do poniższych opinii negatywnych. Gubienie wysyłanych dokumentów to norma. Naprawdę trzeba bardzo pilnować korespondencji. Brak jakiejkolwiek dbałości i szacunku do klienta. W moim przypadku sprawa dotyczyła przesłania polisy ac. Pomimo wysłania po raz pierwszy na 2 dni przed upływem terminu kolejnej polisy na adres e-mail, dostałem po miesiącu wezwania do wysłania. Ponowne wysłanie na adres e-mail po 2 tygodniach następne wezwania z łaskawym poinformowaniem o nowym adresie e- mail. Wysłanie na wskazany adres. Po dwóch tygodniach informacja o nałożonej karze za brak polisy. Po telefonicznym kontakcie konsultant stwierdza, że POWINIENEM SOBIE ODWIEDZIĆ STRONĘ BANKU I SPRAWDZIĆ AKTUALNY ADRES. Przez kilka lat wysyłałem korespondencję na wcześniej wskazany e-mail. Nadmieniam, że wszystkie wiadomości były odbierane. W skali całego kraju, podejrzewam, że to nie jest jedyny przypadek, bank na siłę chce zarabiać. Szczerze nie polecam, nikomu,do korzystania z usług tej egzotycznej instytucji. Mili są tylko w momencie zawierania umowy. Bardzo ciekawy temat dla dziennikarza .
11959