~ Chris • 2013-10-08
Ocena:
Takiego maila musiałem dziś wysłac do T-Mobile:
Szanowni Państwo,
Od dłuższego czasu korzystam z telefonu na kartę w T-Mobile.
Dziś dowiedziałem się, że przychodzą na moją komórkę smsy "PLIK" (prenumerata), za które pobierana jest opłata w wysokości 4,99pln. Dodatkowo, zdziwiło mnie to, że zaraz po połączeniu się z automatycznym systemem obsługi klienta jedną z pierwszych opcji było "Wyłącz otrzymywanie prenumeraty". Czyli wiecie, że robicie źle.
Kiedy skontaktowałem się z przedstawicielem biura obsługi klienta dowiedziałem się, że sam zgodziłem się na otrzymywanie takich sms i że od kwietnia 2013 roku w taki sposób zostało mi pobrane z konta ponad 280zł. Podczas rozmowy dziś o godzinie 11:13 Państwa pracownik poinformował mnie, że - cytuję: "w taki sposób okradanych jest wiele osób".
Proszę o przedstawienie dowodów na to, że wyraziłem zgodę na otrzymywanie takich smsów oraz o dokument przedstawiający dokładną rozpiskę pobieranych opłat. Proszę również o zwrot wszystkich opłat pobranych w ten sposób gdyż nigdy nie wyraziłem zgody na otrzymywanie takich smsów.
W przypadku braku odpowiedzi i zwrotu pieniędzy sprawę kieruję do sądu.
Z poważaniem,
Krzysztof
9509