~ Arcanuss • 2013-06-29
Ocena:
Jestem bardzo lojalnym klientem. W Erze byłem od swojej pierwszej komórki, przez ponad 10 lat. Ale T-Mobile doprowadza mnie do granicy wytrzymałości i aż się prosi o moją rezygnację. Nieustanne natrętne telefony, nieprofesjonalni ludzie w biurze obsługi (z pewnością z jakiejś zewnętrznej firmy), a już szczytem bezczelności jest system kiedy to ty czekasz na konsultanta, po tym jak ich komputer wylosował twój numer i automatycznie do ciebie wydzwania. Ostatecznie kilka dni temu czara goryczy została przelana. Zadzwoniła pani, że ma dla mnie 1000 minut w prezencie. Nie wierzę w prezenty, nawet za taki staż jak mój, więc zacząłem się wypytywać jaką to ofertę chce mi wcisnąć, jaką usługę, co chce żebym kupił. Absolutnie nic! To prezent przecież. Jak już się zgodziłem zostałem szybko poinformowany, że zostaje mi włączona usługa, która po miesiącu będzie płatna. I koniec rozmowy. Powzdychałem, ale mówię trudno, wyłączę przez neta, walę ją. Wchodzę na neta i jest napis, że dopiero w płatnym okresie tej usługi, możesz ją wyłączyć. Czyli zostałem oskubany na żywca. Pytanie czy w ogóle opłaca się tracić na znaczki do ich centrali i UOKiK. Niemniej jednak już współczuję następnemu konsultantowi, który odważy się do mnie zadzwonić, ewentualnie osobie w salonie, gdzie jutro robię wejście smoka.
8997