~ Ania • 2013-01-17
Ocena:
NIE POLECAM! w czerwcu przeszłam z Plusa do T-mobile i to była najgorsza decyzja i bardzo żałuję! mnożące się problemy takie jak:
- brak możliwości wykonywania połączeń przez dwa tyg. (pomimo opłaconych rachunków),
- niedziałające usługi za które pobierają opłaty,
- usługi proponowane za darmo za które naliczane są opłaty,
- niedziałająca sieć rodzinna i naliczanie opłat choć nie powinni,
- naprawa zgłaszanych kilka krotnie usterek w ciągu ponad 2 miesięcy,
- brak jakiegokolwiek kontaktu i zainteresowania ze strony sieci, w punktach odsyłają na infolinie, na infolinii nic nie mogą, kontakt mailowy żaden, podsumowując nie ma z kim rozmawiać i nikt nic nie może,
- reklamacje niby rozpatrywane ale i tak nie na kwotę na jaką powinny - na każdym kroku próbują naciągnąć na kasę.
Przez 6 miesięcy wysłałam im chyba 8 reklamacji do tej pory nie otrzymałam zwrotu nadpłat za źle naliczone faktury w kwocie powyżej 300zł (przy abonamencie rzędu 40zł). Przeklinam dzień w którym podpisałam z nimi umowę.
PRZESTRZEGAM I NIE POLECAM!
7618