~ BART • 2012-11-25
Ocena:
Z przykrością muszę stwierdzić iż jest to najbardziej niesolidny operator na polskim rynku. Kilka tygodni temu przeprowadzili renowację anten nadawczych w moim mieście (60 tyś. mieszkańców) i okolicach, po czym w niektórych rejonach zwyczajnie nie ma zasięgu. Pan w punkcie obsługi zasugerował zmianę karty, co oczywiście niecnie dało. Zasięgu nie ma i nikt w całej firmie t-mobile nie bardzo wie co z tym fantem zrobić, w związku z czym żeby wysłać sms-a muszę chodzić po mieszkaniu i szukać zasięgu. Z internetem bezprzewodowym jest zupełnie tak samo. Pomijam już fakt beznadziejności laptopa jakiego dołączyli do umowy. Oczywiście przedterminowe (bezpłatne) rozwiązanie umowy nie wchodzi w grę. Warto dodać również iż nieudolność infolinie przechodzi wszelkie pojęcie. Konsultanci są niekompetentni i nie potrafią udzielić odpowiedzi na jakiekolwiek bardziej niestandardowe pytanie, nie mówiąc już o pomocy w rozwiązaniu mojego problemu. Niczego nie da się załatwić za pierwszym razem i trzeba zmarnować mnóstwo czasu przy każdym połączeniu. Należy również zwrócić uwagę na to, że operator zasypuje abonenta reklamami w formie sms-ów i telefonów (około 3-5 tygodniowo) T-mobile wypada również nie najlepiej jeżeli chodzi o ofertę usług. Są po prostu drodzy. Zdecydowanie odradzam każdemu.
7181