~ precz z t-mobile • 2018-03-19
Ocena:
Najgorsza firma w Polsce! Od kilku miesięcy są z nimi same problemy! Żadnych umów przez telefon! Dzwonią, ustalam z nimi nową umowę i nowy telefon, który wcale do mnie nie doszedł. Ustaliłem więc nową umowę bez telefonu, która jak się potem okazało z niewiadomych przyczyn wcale niezostała wprowadzona! Przyznali mi 50 za to zł reklamacji, której jeszcze nie uwzględnili w fakturach! Przy nowej umowie okazuje się, że płacę 35 zł więcej (choć pytałem się czterokrotnie i w działach obsługi i telefonicznie ile dokładnie będę płacił), która ponoć wynika z jakiejś umowy lojalnościowej, którą rzekomo miałem zawartą na poprzedniej fakturze i której nie wypowiedziałem (bo nie miałem pojęcia, że muszę zrobić coś takiego). Gdy to zrobiłem obowiązuje mi okres 2 miesięcy do rozwiązania, w reklamacji oczywiście niejasna, z niczego nie wynikająca odpowiedź. Mają stałego klienta, który jest z nimi 17 lat w głębokim poważaniu, oszukują na każdym kroku, trzeba uważnie śledzić każdy fragment faktury. Niekompetentna obsługa, infolinia, która rżnie głupa gdy dodzwonisz się do nich po 2 godzinach i każdy tylko proszę pisać reklamację, która dojdzie po 30 dniach niejasna, wymijająca, aż się prosi o drogę sądową! Nie poleciłbym ich nawet najgorszemu wrogowi, uciekajcie od nich jak najdalej!
32543