~ Marsel • 2017-12-04
Ocena:
T-mobile i usługi biznesowe to dwa słowa z całkowicie różnych biegunów. Firma niekompetentna, w której słowo termin realizacji znaczy tyle co prognoza pogody w Zimbabwe dla Polaków. Jesteśmy firmą, która obsługuje setki klientów i jako operatora internetowego wybraliśmy T-mobile już jakiś czas temu, terminy podłączenia, przełączenia od dotychczasowego operatora były przekładane kilka razy z powodu niedotrzymania terminów przez tą firmę, po tej sytuacji zerwaliśmy umowę. Po kilku latach daliśmy im drugą szansę, która również była bez skutku, lecz tym razem usługa została zrealizowana po kilku miesiącach zwłoki. Kolejnym tematem dla tej firmy miało być przejęcie telefonów stacjonarnych, które mieliśmy u innego operatora. Termin realizacji i wypowiedzenia dotychczasowych umów u starego operatora widniał na 01.12.2017 czyli w ostatni piątek. W tym czasie nie pojawił się nikt. Dziś gdy wszyscy chcieli zacząć pracować okazało się, że nie działają telefony, bo t-mobile zapomniał lub jak stwierdził to kierownik regionalny uznał, że to po prostu pech, że nasza firma spotyka się z taką nieterminowością ze strony T-mobile. Ku przestrodze dla innych przedsiębiorców, unikajcie ich jak ognia
31217