~ chloropikryna • 2017-05-29
Ocena:
W dniu 19.05.2017 zamówiłem w T-mobile telefon plus przedłużenie umowy. Dziecko ze słuchawką poleciło telefonik Chiński z Lewandowskim w tle. Jednak zmieniłem zdanie po czasie ( okazało się że Lewandowski ma do bani GPS) i zmieniłem zamówienie na Sony Xperia XZ. I to widać pokonało system i dzieci bo po kilku dniach mojego oczekiwania dzwoni kolejne dziecko i mówi "że ma dla mnie ofertę". Opowiadam że nie potrzebuje nowej bo czekam na przesyłkę. A dziecko odpowiada że - nie bedzie przesyłki bo ja UWAGA!!!! odmówiłem przyjęcia przesyłki od kuriera DHL. No to poprosiłem chłopca by z pudełka z zabawkami wyciągnął kopie listu przewozowego DHL z moim podpisem na odmowie!. I to cisza,szelest ściągi i odpowiedź- on nie może ,on nie wie,on nie rozumie i że może dać inną ofertę! No tu dzieci lekko przegięły bo, to wyczerpuje znamiona art.135 KW (Dz.U z 2010r nr 46 poz.275 ze zmianami)i tak mam zamiar zakończyć tę przygodę z T-mobile .Tylko czekam na pisemną odpowiedź od dzieci z działu reklamacji. O ogólnie to usiłuje kupić telefon od 15.04.2017r. Mają "szacun" dla klienta nie?
29147