~ Faustyna • 2016-07-18
Ocena:
Z jakże wielką przyjemnością podzielę się moją opinią o T-mobile, ich wspaniałych ofertach i wspaniałej obsłudze :)))
Może zacznę od tego że w owej sieci jestem juz od prawie 8 lat (dokładnie od 11.10.2008) a rodzice od prawie 10 lat i myślę że jako stali uczciwi klienci powinniśmy dostać jakąkolwiek lepszą oferte.No cóż okazuje się jednak, że nie mamy na co liczyć, a co śmieszniejsze zostaliśmy poprostu oszukani :) Pan z którym rozmawiałam przez telefon w sprawie przedłużenia umowy zaproponował całkiem fajne warunki z telefonem na którym mega mi zależało, jedyny warunek jaki my musieliśmy spełnić to płatność faktur w terminie bo inaczej zostaniemy obciążeni kosztami w wysokości 5zł, ok da się przeżyc w sumie żaden problem. Jakże przemiły pan obiecał w środę, że telefon dotrze najpóźniej do piątku. Nie dotarł do dzisiaj, a jest poniedziałek. Troszkę zaniepokojona poprosiłam rodziców o interwencję, mama próbowała dodzwonić się do biura obsługi klienta oczywiście bezskutecznie, wiec rodzice przejechali sie do punktu T-mobile. Co się okazało nic nie zostało wprowadzone do systemu, ani zamówienie ani nic. No poprostu nic. Jestem nie tylko zła i rozczarowana ale również całkiem przekonana do zmiany operatora bo takie traktowanie mnie najzwyczajniej w świecie nie bawi. Z całego serca szczerze nie polecam tego operatora, który najwyraźniej w poważaniu ma klientów :)
16739