T-Mobile

T-Mobile Polska S.A.
ul. Marynarska 12
02-674 Warszawa

(279 opinii)

Poniższe opinie są opiniami historycznymi. Obecnie możliwość dodawania nowych opinii jest wyłączona. Niektóre opinie podlegały moderacji treści. Nie weryfikowaliśmy, czy osoby tworzące poniższe opinie były klientami opisywanych instytucji lub korzystały z opisywanych usług.

279 Opinie

użytkownik
Ocena:
Witam, ponad 2 tygodnie temu zamówiłam w sklepie on-line tej firmy abonament wraz z telefonem - wartość telefonu 499,01 zł - kwota płatna przy odbiorze kurierowi. Jak się później okazało - kwota ta jest kluczowa. Pierwsze problemy pojawiły się przy numerze przesyłki, otrzymałam od t-mobile numer przesyłki, która nie istniała w systemie DHL. Przez ponad 2 tygodnie obsługa sklepu nie potrafiła mi wyjaśnić co się z tą przesyłką dzieje, t-mobile nieudolnie zmieniał numer zamówienia, potem generował kolejny numer przesyłki, który znowu nie istniał w systemie DHL, tłumacząc się różnymi problemami - technicznymi, problemami na magazynie, brakiem kompletu dokumnetów itp. Zamówienie anulowałam bo nie jestem zainteresowana taką obsługą. I teraz będzie najlepsze: przy okazji składania zamówienia u innego operatora okazało się, że t-mobile wpisał mnie na czarną listę, ponieważ zalegam z opłatą 499,01 zł - czyli z opłatą za telefon, który nawet nie został do mnie wysłany. Sprawę zgłosiłam do rzecznika praw konsumenta a wszystkich, którzy kiedykolwiek będą chcieli podpisać umowę z t-mobile przestrzegam - jeśli lubicie takie absurdy - proszę bardzo, jeśli lubicie czekać na zgłoszenie kogoś z biura obsługi więcej niż godzinę - droga wolna :P