~ Mika • 2015-08-12
Ocena:
Witam,
ponad 2 tygodnie temu zamówiłam w sklepie on-line tej firmy abonament wraz z telefonem - wartość telefonu 499,01 zł - kwota płatna przy odbiorze kurierowi. Jak się później okazało - kwota ta jest kluczowa.
Pierwsze problemy pojawiły się przy numerze przesyłki, otrzymałam od t-mobile numer przesyłki, która nie istniała w systemie DHL. Przez ponad 2 tygodnie obsługa sklepu nie potrafiła mi wyjaśnić co się z tą przesyłką dzieje, t-mobile nieudolnie zmieniał numer zamówienia, potem generował kolejny numer przesyłki, który znowu nie istniał w systemie DHL, tłumacząc się różnymi problemami - technicznymi, problemami na magazynie, brakiem kompletu dokumnetów itp.
Zamówienie anulowałam bo nie jestem zainteresowana taką obsługą.
I teraz będzie najlepsze: przy okazji składania zamówienia u innego operatora okazało się, że t-mobile wpisał mnie na czarną listę, ponieważ zalegam z opłatą 499,01 zł - czyli z opłatą za telefon, który nawet nie został do mnie wysłany.
Sprawę zgłosiłam do rzecznika praw konsumenta a wszystkich, którzy kiedykolwiek będą chcieli podpisać umowę z t-mobile przestrzegam - jeśli lubicie takie absurdy - proszę bardzo, jeśli lubicie czekać na zgłoszenie kogoś z biura obsługi więcej niż godzinę - droga wolna :P
14113