~ DDD • 2015-07-16
Ocena:
Czuję się oszukana przez firmę T-Mobile. Zawarłam umowę na 24 miesiące i bardzo tego żałuję. Metody wykorzystywania naiwnych klientów niczym nie różnią się od sieci PLUS, od której "uciekałam" do T-Mobile. Po upływie 18 miesięcznego okresu spłacania rat za aparat telefoniczny spodziewałam się niższych opłat za telefon, a T-Mobile podniósł o 100% wysokość opłaty za taryfę PROFIRMA B_W_PF3_69_R. Tym samym nadal płacę, tyle, co na początku świadczenia usługi. Dodam jeszcze, że od lat byłam wykorzystywana na różne sposoby przez Plusa, ale takiego perfidnego tricku jeszcze nie było, żeby przed upływem trwania umowy podnosić taryfę o 100% Metody naciągania klientów, jakie stosują największe sieci są podłe i obrzydliwe. Nigdzie w umowie nie jest zaznaczone, że czas trwania promocji kończy się wraz ze spłatą rat za telefon! Mało tego, sprawdzałam informacje n/t taryfy , jaką posiadam, nie znalazłam terminu jej obowiązywania, nigdzie na stronie nie jest dostępna taka informacja. Pełna dowolność Giganta T-Mobile, a "Ty marny kliencie płać i płacz"! Kilka stron umowy i ani słowa o terminie obowiązywania promocji, zagmatwane kody, żeby "wydoić" do końca klienta. ŻENUJĄCE!!! Nie spodziewam się już od T-Mobile przyzwoitości, dołączyli w moim odczuciu do peletonu firm-GIGANTÓW, które spijają krew z naiwnych ludzi. Nie obowiązuje ich zasada fair-play, dlatego odchodzę czym prędzej z firmy, która gra nieczysto.
13917