~ Tomasz • 2014-11-27
Ocena:
Właśnie dziś chciałem załatwić prostą sprawę w biurze obsługi T-Mobile. Dzwonię przez prawie 4 godziny na numer biura obsługi abonenta i nikt nie odbiera telefonu, po kilku godzinach wiszenia na słuchawce można się nieco zirytować tym bardziej że wciąż słyszę automatyczny komunikat \"w trosce o najwyższą jakość usług.......\" Podirytowany rezygnuję z telefonowania do biura obsługi bo straciłem nadzieję na uzyskanie połączenia, wsiadam w auto i jadę do firmowego salonu T-Mobile gdzie co słyszę w rozmowie z pracownicą ? A no słyszę, że nie udzieli mi pomocy w rozwiązaniu mojego problemu bo takie sprawy to można sobie załatwić przez telefon w biurze obsługi abonenta a nie w firmowym salonie. Gdy odpowiadam, że przez kilka godzin nie mogę się połączyć telefonicznie z BOA to w odpowiedzi słyszę, że powinienem nauczyć się trochę pokory i t-mobile nie odbierając telefonów od klientów uczy ich pokory ..... K*źwa, rozwaliło mnie i zaniemówiłem kim oni są ? co to za firma ? oni zamiast obsługiwać swoich klientów uzurpują sobie prawo do uczenia ludzi pokory !!!!
12243