~ Motyla Noga • 2012-12-18
Ocena:
A ja się wypowiem od innej strony. Miałem okazję przez prawie 2 lata pracować dla tego banku przy okazji projektu związanego z ich kartami kredytowymi. Powiem Wam, że jakkolwiek polityka tego banku budzi duże wątpliwości to nigdzie indziej, w żadnym banku, dla którego pracowałem, nie spotkałem się z takim chamstwem ze strony klientów. Bluzgi, rzucanie słuchawką, grozby, zastraszanie, fałszowanie danych kontaktowych, wprowadzanie konsultantów w błąd, umawianie sie na konkretną godzinę a potem notoryczne unikanie kontaktu - to jest chleb powszedni jeśli chodzi o klientów Sygma Bank. Dziwicie się, że bank ma do Was takie podejście? Popatrzcie na siebie bo jacy klienci taki bank. Dodam, że przynajmniej jeden klient tego banku będzie miał proces o zniesławienie i znieważenie. Może resztę to czegoś nauczy...
7386