~ KONSUMENT • 2015-07-07
Ocena:
Doskonale Sygma współpracuje z Fotojoker. Jednak niestety w kontekście negatywnym. Po dostarczeniu sprzętu przez Fotojoker, okazało się, że przysłany sprzęt jest niezgodny z Zamówieniem. Skorzystałem z swoich spraw i : odstąpiłem od Umowy z Fotojokerem oraz Sygma Bank. Sprzęt został odesłany do sklepu, a do Sygmy wysłałem odstąpienie od Umowy w terminie. Dziś po 7 miesiącach dowiedziałem się, że Sygma dopisała mnie do BIK o rzekomym długu, którego nie mam. Opinia: omijać z daleka. W sytuacjach opisanych, warto komunikować się tylko listem poleconym i składać wezwania na adres w KRS na nazwisko Prezesa Zarządu. Szkoda pary na telefony - nie słuchają. Uważać aby nie sprzedali rzekomego długu. Składam doniesienie do Prokuratury na Zarząd Spółki, w związku z naruszeniem dóbr osobistych - wpisanie nieprawdziwych informacji do BIK jest takim naruszeniem. No i nigdy więcej SYGMA. Co ciekawe: Fotojoker sprzęt odebrał i ponownie sprzedał, Sygma za zwrócony towar pieniądze otrzymała z powrotem, a mimo to, chyba chcą jakieś pieniądze, skoro wpisali do BIK. NIE POLECAM SYGMA BANK!
13829