Sygma Bank

Adres korespondencyjny:

Sygma Bank Polska S.A. ul. Suwak 3 02-676 Warszawa

Infolinia Sygma Banku:
801 100 600
22 201 37 00

(205 opinii)

Poniższe opinie są opiniami historycznymi. Obecnie możliwość dodawania nowych opinii jest wyłączona. Niektóre opinie podlegały moderacji treści. Nie weryfikowaliśmy, czy osoby tworzące poniższe opinie były klientami opisywanych instytucji lub korzystały z opisywanych usług.

205 Opinie

użytkownik
Ocena:
Dla Mnie To ZŁODZIEJE nigdy nie miałem konta ani karty nie podpisywałem żadnej umowy dostałem do zaplaty rachunek przysłali podobno mnie kartę ok 2 lata temu o której nie wiedziałem bo przyszla w zwyklej korespondencji jakiej otrzymuję mnóstwo z kazdego banku i innych co chcą mnie uszczęsliwić pozyczką i zawsze bez czytania ląduje to w koszu Miałem konto w Innym banku ok 6 lat temu a oni go przejeli nie wiem po co przysyłali kartę bez mojej zgody a teraz mam im płacić za kartę ZŁODZIEJSTWO

Komentarze (3)

użytkownik
~ Baśka  •  2014-08-13
a próbowałeś to z nimi wyjaśnić? kontaktowałeś się z bankiem? żeby Ci przesłali kartę musiałeś coś z nimi podpisać skoro mieli dane. Może z Cetelem coś podpisywałeś? ja zgłaszałam reklamację do karty, którą dostałam i bez problemu ją uznali
użytkownik
~ wściekła  •  2014-08-18
Skrajnie,mega nieuczciwa instytucja. Nie nazywałabym ich bankiem,tylko zwykłymi oszustami! Po 5 latach zadzwoniła do mnie odporna pracownica z pytaniem,czy zapłacę opłatę naliczoną za nie aktywowaną kartę kredytową z 2009 roku! Mamy 2014! Dla niej nieważne,że karta jest nieaktywna i korespondencję wysyłają na nieaktualny adres,a telefon nadal ma niezmieniony numer,więc gdyby chcieli,mogli się skontaktować! Trzymajcie się od nich z daleka!
użytkownik
~ Klient  •  2014-09-26
Każdy asystent zawsze mówi o tym że podpisanie umowy wiąże się z przysłaniem karty , która przez rok jest bezpłatna. Poza tym na umowie jest napisane wszystko napisane o opłatach, więc nie uważam za sluszne oskarżania pracowników o to, że do czegoś zmuszają Zawsze karta jest wysyłana pocztą, a to już że dana osoba tego nie czyta to nie jest wina banku tylko klienta. Było czytać umowę, a nie teraz marudzić.
dodaj komentarz +