Santander Consumer Bank

Adres siedziby:
Santander Consumer Bank S.A.
ul. Strzegomska 42c
53-611 Wrocław

Infolinia Banku Santander:
Kredyty:
195 00

Lokaty:
801 601 801
71 358 21 60

(673 opinii)

Poniższe opinie są opiniami historycznymi. Obecnie możliwość dodawania nowych opinii jest wyłączona. Niektóre opinie podlegały moderacji treści. Nie weryfikowaliśmy, czy osoby tworzące poniższe opinie były klientami opisywanych instytucji lub korzystały z opisywanych usług.

673 Opinie

użytkownik
Ocena:
NAJGORSZY BANK Z JAKIM KIEDYKOLWIEK MIAŁAM DO CZYNIENIA.. WYSTARCZY JEDEN DZIEŃ OPÓŹNIENIA W SPŁACIE A BEZCZELNI PRACOWNICY POTRAFIĄ WYDZWANIAĆ PO 16 RAZY W CIĄGU DNIA STRASZĄC DODATKOWYMI OPŁATAMI ZA KAŻDY WYKONANY TELEFON, ODSETKAMI, FIRMAMI WINDYKACYJNYMI I TO W TAK BEZCZELNY I NIEKULTURALNY SPOSÓB, ŻE SZKODA TEGO NAWET KOMENTOWAĆ. CI LUDZIE KTÓRY DZWONIĄ SĄ NIE WYCHOWANI I I DO BÓLU UPIERDLIWI. PIERWSZY I OSTATNI RAZ ZDECYDOWAŁAM SIĘ ZOSTAĆ KLIENTEM TEGO BANKU, KAŻDEMU ZNAJOMEMU I PRZY KAŻDEJ OKAZJI BĘDĘ ODRADZAĆ WSPÓŁPRACĘ Z TYM BANKIEM. TO ONI SĄ DLA NAS A NIE MY DLA NICH. I OSTATECZNIE TO NA NICH SIĘ ODBIJE. JEDNA WIELKA ŻENADA !!!

Komentarze (1)

użytkownik
~ Mirek  •  2016-06-17
Zgadzam się w 100 %, traktują klienta z góry, dzisiaj dzwoniła do mnie konsultantka w sprawie założenia lokaty (wcześniej wypełniłem formularz zgłoszeniowy). Miałem kilka pytań, a "sympatyczna pani" nie potrafiła odpowiedzieć na moje pytania i z uporem maniaka powtarzała kilka razy, że nikt mnie nie zmusza do założenia lokaty. Nie rozumiem, sądziłem że konsultant rozwieje moje wątpliwości i jednocześnie zachęci do korzystania z usług banku... Myliłem się, ta kobieta wyraźnie mnie zniechęcała do korzystania z usług tego banku. Bardzo mnie wkurzyło takie traktowanie, więc postanowiłem zadzwonić i złożyć skargę... A tu niespodzianka... skargi można zgłaszać wyłącznie pisemnie i wysłać listem na adres banku(...) Zastanawiam się, jak z takim podejściem ten bank jeszcze funkcjonuje. Będę omijał ich z daleka, do czego namawiam wszystkich niezdecydowanych klientów, szkoda nerwów...
dodaj komentarz +