Santander Consumer Bank

Adres siedziby:
Santander Consumer Bank S.A.
ul. Strzegomska 42c
53-611 Wrocław

Infolinia Banku Santander:
Kredyty:
195 00

Lokaty:
801 601 801
71 358 21 60

(673 opinii)

Poniższe opinie są opiniami historycznymi. Obecnie możliwość dodawania nowych opinii jest wyłączona. Niektóre opinie podlegały moderacji treści. Nie weryfikowaliśmy, czy osoby tworzące poniższe opinie były klientami opisywanych instytucji lub korzystały z opisywanych usług.

673 Opinie

użytkownik
Ocena:
Najgorszy bank z jakim kiedykolwiek miałam styczność. Brałam sprzęt na raty w Media Markt niby 0%, ale trzeba ponosić opłaty bankowe, bo zamiast pobierać np. co miesiąc opłatę z konta trzeba było założyć nowe i mieć kartę kredytową w tym banku. Nigdzie też o tym nie było napisane. Było 10 rat do spłacenia co robiłam zawsze w terminie i miesiąc przed spłatą ostatniej raty miałam po prostu zadzwonić i zrezygnować z karty, ale jak można się było domyślić nie pozwolą tak łatwo się wydostać z ich sideł. Pani przez telefon nie chciała mnie w ogóle słuchać, ciągle namawiała do korzystania z karty itd. Powiedziała również, że mogę zrezygnować dopiero po spłacie ostatniej raty. Poszłam osobiście do banku, spłaciłam ratę i się okazało, że muszę jeszcze za jeden miesiąc ponosić opłaty za prowadzenie karty. Nie kłóciłam się, bo to miało być niecałe 4 zł do zapłacenia w przyszłym miesiącu, chciałam się już tylko od nich uwolnić. Idąc po jakimś czasie do banku, chciałam zapłacić tą należność, ale coś się popsuło z systemem i nie mogłam zapłacić za tą kartę. Mieszkam na wsi i nie byłam dosyć długo w banku, myślałam, że mama zapłaci tą należność jak będzie przy okazji, ale też zapomniała. Wczoraj dostaliśmy sms, że do zapłaty jest 27 zł. Wchodzę na stronę internetową, a ciągle były naliczane nie dość, że opłaty za kartę to jeszcze ubezpieczenie kredytu ratalnego. Składki te był naliczone za grudzień, co jeszcze mogę zrozumieć chociaż na początku grudnia zrezygnowałam z karty i wypełniłam deklarację, ale na tym się nie skończyło, bo te opłaty ciągle są naliczane jakimś prawem. Ciągle wysyłają swoje oferty, nie mogę już patrzeć na logo tego banku. Najwięksi naciągacze z jakimi się spotkałam. Żałuję,że nie pamiętam imienia pani, która wprowadziła mnie przez telefon w błąd, że nie mogę wcześniej zrezygnować z karty. Ogólnie NIE POLECAM!