Santander Consumer Bank

Adres siedziby:
Santander Consumer Bank S.A.
ul. Strzegomska 42c
53-611 Wrocław

Infolinia Banku Santander:
Kredyty:
195 00

Lokaty:
801 601 801
71 358 21 60

(673 opinii)

Poniższe opinie są opiniami historycznymi. Obecnie możliwość dodawania nowych opinii jest wyłączona. Niektóre opinie podlegały moderacji treści. Nie weryfikowaliśmy, czy osoby tworzące poniższe opinie były klientami opisywanych instytucji lub korzystały z opisywanych usług.

673 Opinie

użytkownik
Ocena:
Witam, Szczerze odradzam jakiekolwiek kontakty z tym bankiem, a szczególnie wiązanie się Kartą Visa Media Markt. Pierwsza rata, płacona przez ich panel trafiła niewiadomo gdzie - w celu wyjaśnienia odwiedziłam już dwie siedziby, teraz jestem skierowana do Przelewów 24. Dodatkowo uważajcie przy podpisywaniu umowy - nie dostajecie jej wówczas do ręki, przedstawiciel sprytnie unika informacji na temat dodatkowych kosztów - opłata za prowadzenie karty, którą sami Wam wciskają, dodatkowo wspominane już ubezpieczenie na życie. Rata wzrasta o 30-40 zł. Szczerze odradzam, chyba że macie dużo czasu i cierpliwości, aby potem szukać swoich pieniędzy.

Komentarze (2)

użytkownik
~ Omijać ten bank  •  2019-02-11
Zgadzam się w zupełności. Posiadam kartę kredytową Castorama. Płaciłem ratę przez stronę Santander Consumer Bank. Tam zostałem przekierowany przez Przelewy 24 na stronę mojego banku gdzie zalogowałem się i zapłaciłem ratę kredytu. Kilka dni później dostałem wiadomość sms i e-mail że nie zapłaciłem raty. Pojechałem do siedziby banku wyjaśnić sprawę. Tam niestety nie dowiedziałem się nic ponieważ pani która mnie obsługiwała nie miała pojęcia gdzie znajdują się pieniądze z mojego przelewu. Telefon do siedziby we Wrocławiu również nic nie dał. Złożyłem reklamację na zaistniałą sytuację i czekałem prawie miesiąc na odpowiedź. Niestety z odpowiedzi nie dowiedziałem się nic oprócz tego na jaki numer umowy zostały przesłane pieniądze. Znów telefon do banku i pięć razy zostałem przełączany do innej osoby bo nikt nie potrafił mi odpowiedzieć na czyją umowę trafiły pieniądze. W końcu dowiedziałem się że na moją lecz całkiem inną i zrobiłem sobie nadpłatę. Przestrzegam przed płatnościami przez ich stronę bankową bo jak widać jest do kitu delikatnie mówiąc. Żeby odsetki nie rosły musiałem zapłacić jeszcze raz ratę w jednym miesiącu. Poza tym duże koszty ubezpieczenia i prowizji czy opłat. Santander Consumer Bank to najgorszy bank z jakim miałem do czynienia.
użytkownik
~ Pracownik SCB  •  2019-05-14
Zgadzam się.
dodaj komentarz +