~ lokaciarz • 2018-12-27
Ocena:
Ludzie! Ten bank to istna tragedia, porażka jakaś niebywała! Postaram się krótko: 15 m-cy temu założona lokata internetowa. Tydzień przed końcem wypełniam formularz, prosząc o kontakt w spr. dalszego zadysponowania środkami. Dochodzi do rozmowy tel., - kobieta informuje mnie, że już ruszyła możliwość elektr. obsługi tej lokaty i prosi, bym zalogował się na swoje konto, gdy termin upłynie i samodzielnie zadysponował kaską. No i super, mnie w to graj. Myślicie, że koniec opowieści? Ano nie bardzo! Wyobraźcie sobie, że nie ma "przycisku", tj. żadnej możliwości zerwania lokaty, która przedłużyła się już na nast. okres (oczywiście z lipnym już oprocentowaniem). Po prostu nie możesz dobrać się do swojej kasy! Wypełniam ponownie formularz z prośbą o kontakt. Nast. dnia dzwoni ta sama kobieta i potwierdza, ze mogą być problemy, bo system dopiero wdrażają i ja teraz muszę albo kicać do oddziału, albo drukować, wypisywać, skanować, przesyłać despozycję. Masakra jakaś cholerna! Dzisiaj odwiedziłem ten śmieszny bank - oberwało się tam biednym dziewczynom za to wszystko, ale zerwałem wszelkie kontakty z nimi. Na zawsze! Reasumując: przez ponad tydzień zablokowali mi kasę. testując na mnie i na innych swoich klientach działanie systemu. Mamy na pewno 21 wiek?
37281