~ Lokale • 2018-12-01
Ocena:
Santander zostawil klientow na lodzie.
Przerzutka klientow Deutche banku do Santandera spowodowala, ze czesc umow i pelnomocnictw stracila waznosc!
Co w bankowosci nie powinno sie zdarzyc i dyskwalifukuje oba banki.
Okazalo sie ze pelnomocnictwa np sporzadzone z ojca na syna, do dysponowania rachunkiem traca waznosc. A nawet jesli pofatygujemy sie do placowki Santandera to okaze sie ze owszem mozna takie pelnomocnictwa osobiscie ponownie zlozyc, ale Santander nie umozliwia pelnomocnikowi do korzystania z serwisu internetowego. Kazdy przelew trzeba bedzie wykonywac w placowce banku. Sprawdzenia konta rowniez w placowce Banku.
Po latach funkcjonowania w Deutche banku gdzie pelnomocnik mial mozliwosc wgladu i wykonywania operacji przez internet jes;i takie pelnomocnictwo osobiscie zostalo zlozne przez mocodawce, ...obecnie jest to ogromny krok w tyl ....i obrocenie sie plecami do dlugoletnich klientow.
Niestety w moim przypadku ze wzgledu na zly stan zdrowia rodzica, bylismy zmuszeni po wielu latach wspolpracy zmienic bank.
Nikt w zadnej placowce nie zechcial i nie byl w stanie nam pomoc.
To bardzo zle swiadczy o Banku Santander.
Pozdrawiam.
36795