Santander Consumer Bank

Adres siedziby:
Santander Consumer Bank S.A.
ul. Strzegomska 42c
53-611 Wrocław

Infolinia Banku Santander:
Kredyty:
195 00

Lokaty:
801 601 801
71 358 21 60

(673 opinii)

Poniższe opinie są opiniami historycznymi. Obecnie możliwość dodawania nowych opinii jest wyłączona. Niektóre opinie podlegały moderacji treści. Nie weryfikowaliśmy, czy osoby tworzące poniższe opinie były klientami opisywanych instytucji lub korzystały z opisywanych usług.

673 Opinie

użytkownik
Ocena:
To się da nazwać tylko [Moderacja] . Po awarii (przekraczającej godzinowo \"konserwację systemu\", zero powiadomienia o przedłużeniu problemów i konsekwencjach) z konta znika kasa za każdą transakcję zatwierdzoną prawidłowym PIN-em (płatność kartą). Ile razy wpiszesz i odrzuca, tyle razy kwota z terminala znika. Konserwacja co tydzień, przed 11 listopada i 2 dniami niehandlowymi - na dwa dni. Na przeciążonej infolinii kłamią i są niemili (\"no dobra, już odblokowuję środki, nie trzeba składać reklamacji; 2 tygodnie później - kasy nie ma, więc składam reklamację z opóźnieniem przez klamliwą [Moderacja] z infolinii). Odpowiedź na reklamację dostarczono z 2 tyg. obsuwy (sms, że jest odpowiedź, odpowiedź 2 tyg później) - i to nie w tej formie, w której zaznaczono (po co dają alternatywy?). A tam info, że zdjęto blokadę (kiedy zdjęto? kiedy kasa wróci? - tego już nie łaska), a tak w ogóle, to dlaczego ja w ogóle insynuuję, że to wina banku, itp. Żadnych szczegółów, zlewanie klienta, przeciąganie sprawy i kłamstwa. UCIEKAĆ STAMTĄD - I NIKOMU NIE BĘDĘ POLECAĆ TEJ PARODII BANKU! I PISAĆ DO RZECZNIKA FINANSOWEGO, może kara zadziała i zwiną się z Polski.