Santander Consumer Bank

Adres siedziby:
Santander Consumer Bank S.A.
ul. Strzegomska 42c
53-611 Wrocław

Infolinia Banku Santander:
Kredyty:
195 00

Lokaty:
801 601 801
71 358 21 60

(673 opinii)

Poniższe opinie są opiniami historycznymi. Obecnie możliwość dodawania nowych opinii jest wyłączona. Niektóre opinie podlegały moderacji treści. Nie weryfikowaliśmy, czy osoby tworzące poniższe opinie były klientami opisywanych instytucji lub korzystały z opisywanych usług.

673 Opinie

użytkownik
Ocena:
Wczorajsza awaria: brak informacji, że coś im się sp**yło, kilka razy wklepywanie PIN-u w sklepie, żeby oddać duże zakupy, powtórzono w obrębie paru godzin w dwóch innych sklepach. Kasa za odrzucone transakcje zeszła z konta tyle razy, ile źle wklepałem PIN, w plecy o ok. 400 zł. Zero informacji. Infolinia - porażka. Konsultant podnosi głos i kłamie, że saldo będzie ok do rana. Jest przed 22:00 i dalej nie jest ok. Chyba czas stamtąd wywalać, bo ci ludzie nawet karty pod prawidłowy adres nie potrafią wysłać, a reklamacje im giną, żadnej odpowiedzi. Ich programy lojalnościowe to porażka, pod byle pretekstem (nawet własnego błędu, jak w moim przypadku - a reklamacja zginęła) nie wypłacają kasy, ktorą obiecali. To się nadaje do Rzecznika Finansowego!

Komentarze (6)

użytkownik
~ Uni  •  2018-10-24
To zgłoś zamiast pisać gorzkie żale
użytkownik
~ Niezadowolny   •  2018-10-25
U mnie podobnie zakupy za kwotę około 550 zł zrobione a na koncie blokada do rozliczenia na Ponad 1000 cyferki wróciły do normy po dwóch dniach i tak kilka razy .Wchodze codziennie na konto i Podliczam samodzielnie ile wydałem a ile system pobrał czy przypadkiem nie za dużo się okaże w ogólnym rozliczeniu.Decyzja podjęta przenoszę konto bo w skarpecie czuje ze będzie bezpieczniej .
użytkownik
~ Michal  •  2018-10-30
A dzis nie mozna wejsc na konto i zrobic zwyklego przelewu. Wiecznie problem z kartami.Kase za wszystko, zmiana warunkow non stop. Dosc ze obracaja moja i wasza kasa ( niemala) to trzeba pilnowac kiedy to laskawie pozwola cokolwiek na wlasnym koncie zadzialac. Dziadostwo. Jestem od 20lat w tym glupim banku najpierw kredyt bank, pozniej wbk, teraz santander ale balagan wciaz ten sam ale teraz chyba wiekszy. Dlugo zwlekalem ale koniec z tym. Jutro szukam innego banku. Nie oni sa dla mnie tylko ja dla nich i to ja jestem klient wiec pan.
użytkownik
~ ...  •  2018-11-06
Przyznam rację, że infolinia ,żenada trzeba czekać na połączenie min 30 min, dodatkowo okłamano mnie przy zmianie warunków. Konsultant zapomniał poinformować o kosztach zmiany, zapłaciłam za zaufanie do banku. Bank drogi, NIE POLECAM
użytkownik
~ Paulapaula  •  2018-11-10
Wiecznie robia jakies udogodnienia dzis nie mozna wejsc na konto nawet zrobic glupiego przelewu to jest jakas porazka zamykam konto bo to juz nie pierwszy raz jest taka sytuacja ......
użytkownik
~ Mateusz   •  2018-11-11
Byłem w Bzwbk, zmienili sie na Santander, prawie codziennie przerwy w aplikacji mobilnej i na internecie. Zmieniam bank, coś polecacie?
dodaj komentarz +