~ Sebastian I • 2017-10-20
Ocena:
Byłem stałym klientem tego baku jeszcze od czasów przekształcenia czyli AIGO. Po 13 latach współpracy niestety spotkaliśmy się u Rzecznika Finansowego i nie popuszczę. Spłaciłem kredyt zamiast w 60 rat to w rat 4 i bak odmówił mi zwrotu kosztów prowizji, która mi się należy jak psu zupa. Ponieważ Pewnie państwo nie wiecie jak spłacicie wcześniej kredyt konsumencki to możecie żądać zwrotu mówi o tym ustawa o kredytach konsumenckich oraz rozporządzenia Rzecznika finasowego jaki i Nadzowy Finasowego. Interpretacja Rzecznika Finansowego i Prezesa UOKiK:
Art. 49 ust. 1 ustawy należy rozumieć w ten sposób, że:
w przypadku wcześniejszej spłaty kredytu konsumenckiego następuje obniżenie wszystkich możliwych kosztów takiego kredytu, niezależnie od ich charakteru i niezależnie od tego, kiedy koszty te zostały faktycznie poniesione przez kredytobiorcę.
redukcja ta ma charakter proporcjonalny, tj. odnosi się do okresu od dnia faktycznej spłaty kredytu do dnia ostatecznej spłaty określonej w umowie.
A mnie bak wisi tylko 1900zł I nie odpuszczę wszyscy moi znajomi jak i Ja zrezygnowaliśmy również z kart kredytowych tego pseudo banku.
Nigdy więcej nie skorzystam i przestrzegam czytajcie wszystko, piszcie reklamacje a jak nie to do Rzecznika Finansowego zawsze pomaga.
30737