Dostęp internetowy: Zerowy w przypadku kredytu samochodowego. Każą sobie płacić 10 zł za obsługę rachunku co miesiąc nie dając w zamian możliwości samodzielnego dostępu przez internet. Wszystko załatwia centrala banku i na wszystko czeka się około 2 tygodni. Za każdym razem należy iść do oddziału i pisać wniosek. A wcześniej należy swoje odstać w kolejce jak za czasów komuny.. Wysokość opłat i prowizji: Zbyt wysokie i niekorzystne dla klienta. . Możliwość negocjacji oferty: Zerowa. Nie polecam. Sztywne podejście do klienta, brak możliwości jakichkolwiek zmian w harmonogramie, bank nastawiony wyłącznie na zysk, nie dający w zamian nawet kompetentnej obsługi. Ponadto nie udziela informacji dlaczego nie zgadza się na zmiany. Personel jest źle wykwalifikowany, nie przygotowany do obsługi klienta, nie potrafi udzielić odpowiedzi na najprostsze pytania.. Dostępność w różnych walutach: Nie interesowałam się tym.. Dodatkowy pakiet ubezpieczeniowy: Beznadziejny, zawyżony i niekorzystny dla klienta. Minimum formalności: Szkoda czasu. Trwa tyle samo co w każdym innym banku. Więc nie warto wierzyć w tani chwyt reklamowy. Poza tym należy się liczyć z tym, że personel banku nie umie nawet czytać i pisać więc zapewne w celu skontaktowania się z klientem zadzwonią do kogoś innego (bo się jakiejś panience cyferki pomylą) lub wyślą przygotowaną umowę na zupełnie inny adres. NIE POLECAM..
27779