~ Nieodpowiedzialna 2.1 • 2016-10-20
Ocena:
Najgorszy bank z jakim kiedykolwiek współpracowałam! Mam w tym banku kartę kredytową i trzy kredyty. Wszystko było w porządku do momentu kiedy zaczęłam kończyć pierwszy kredyt.
Ponieważ jestem nadgorliwa zawsze zaokrąglam raty, również wszystkie zapisuje i przeliczam. Kiedy stwierdziłam, że to już koniec moich rat zadzwoniłam na infolinię gdzie uzyskałam informacje:
Jeden kredyt ma Pani rozliczony, kolejnego została jedna rata- było to w lipcu 2016.
W dniu dzisiejszym (20.10.2016) odbierając drugie pismo z pogróżkami o Biku zadzwoniłam zapytać o co chodzi, i co? uzyskałam informację, że nie płace od lipca kredytu i mam zaległości. To jeszcze nic. Jak poinformowałam Panią o tym że wcześniej uzyskałam inną informację w sposób bezczelny aczkolwiek ze stoickim spokojem stwierdziła, że jestem nieodpowiedzialna gdyż otrzymałam od nich pięć pism, a dopiero teraz dzwonię a poza tym nigdy jak twierdzę nie kontaktowałam się z infolinią. Na moją prośbę o podanie ponownie przez Panią konsultantkę banku imienia i nazwiska abym mogła to zanotować i w razie problemów powołać się na nagranie z datą i nazwiskiem osoby, oczywiście zostałam zlekceważona i pożegnana. Aż dziw bierze, że w dzisiejszych czasach gdzie każdy walczy o klienta w ten sposób są oni traktowani. Przestrzegam, ja spłacam szybko moje raty i uciekam od tego banku. Następnym razem pójdę do profesjonalistów do których Santander Consumer Bank nie należy. Moja ocena zero!!!
17447