Santander Consumer Bank

Adres siedziby:
Santander Consumer Bank S.A.
ul. Strzegomska 42c
53-611 Wrocław

Infolinia Banku Santander:
Kredyty:
195 00

Lokaty:
801 601 801
71 358 21 60

(673 opinii)

Poniższe opinie są opiniami historycznymi. Obecnie możliwość dodawania nowych opinii jest wyłączona. Niektóre opinie podlegały moderacji treści. Nie weryfikowaliśmy, czy osoby tworzące poniższe opinie były klientami opisywanych instytucji lub korzystały z opisywanych usług.

673 Opinie

użytkownik
Ocena:
OSZUŚCI, NACIĄGACZE I KRĘTACZE! Nie ma się wg nich zdolności kredytowej na laptopa, ale na laptopa na kartę kredytową (czyli wartość lapka + 1000 PLN) już tak! Ok - chcą zarobić, ale niech wtedy nie oszukują, że dają raty 0% i nic więcej nie chcą!Zmieniają w trakcie warunki umowy i robią to tak, żeby informacje niekoniecznie trafiły do klientów (info jak każda inna, w żaden widoczny sposób niewyróżniona i łatwo ją przeoczyć - znajduje się wśród innych niepotrzebnych nikomu śmieci). Oczywiście, jak nie wyrazisz sprzeciwu, to się zgadzasz. W dodatku to co zostaje opublikowane nie jest wcześniej nawet sprawdzone czy w ogóle działa (data publikowanego pisma niby 1 lutego, a załącznik po dziś dzień się nie otwiera, mimo że ich o tym informowałam). Jak chcą czegoś od człowieka to zasypują mnóstwem śmieci - reklamy, oferty kredytowe, listy, SMSy, telefony od konsultantów, którzy bez słowa rzucają słuchawką, jak się mówi, że nie chce się kredytu, itp., a tak - cisza i sam się domyśl. Kiedy ktoś jest dopiero zainteresowany kredytem ma multum możliwości poinformowania ich o chęci kontaktu, robią wtedy wszystko (dzwonią, piszą, czatują, umawiają się, można uzyskać informacje w punktach kredytowych w marketach). Jak jest się już jest klientem i wyniknie jakiś problem (z ich strony), nikt wtedy nic nie wie i jedyne co sugerują, to dzwonienie do nich na swój koszt. Kiedy pisze się do nich przez formularz kontaktowy mają człowieka w poważaniu i nie odpowiadają miesiąc, dlatego polecam pisać na biuro@santanderconsumer.pl i wyznaczyć im termin na odpwiedź - tak jak oni robią. Napisać, że brak odp. z ich strony w określonym terminie jest informacją dla was, że wyrażają tym samym zgodę na to, że zmiany was nie bedą dotyczyły - odpowiedź błyskawiczna. Ale tak w ogóle to polecam omijać ich szerokim łukiem, bo klientów traktują jak śmieci!