Santander Consumer Bank

Adres siedziby:
Santander Consumer Bank S.A.
ul. Strzegomska 42c
53-611 Wrocław

Infolinia Banku Santander:
Kredyty:
195 00

Lokaty:
801 601 801
71 358 21 60

(673 opinii)

Poniższe opinie są opiniami historycznymi. Obecnie możliwość dodawania nowych opinii jest wyłączona. Niektóre opinie podlegały moderacji treści. Nie weryfikowaliśmy, czy osoby tworzące poniższe opinie były klientami opisywanych instytucji lub korzystały z opisywanych usług.

Opinie o Santander Consumer Bank

użytkownik
~ Artur  •  2015-07-29
mam niestety kredyt na sprzęt AGD ,system spłat opaty na ruchomym termnie płatnosci przy logowaniu !!! przy braniu kredytu zostałem wprowadzzony w bład własnie związanym z terminem płatnosci ,mialem w różnych bankach kredyty wszystkie spłaciłem w ... zobacz całą opinię »
użytkownik
~ rafał  •  2015-07-27
Opóźniłem się z płatnością 8 dni ,a bank tego samego dnia wysłał list (13zł) oraz telefonował pracownik z tegoż banku (10zł). Plus odsetki karne - 8 dni. Po telefonie do banku twierdzą że wszystko jest ok. Odradzam ten bank,
użytkownik
~ JULA  •  2015-07-16
Jak już masz kredyt to bank ma cię głęboko w d***e. Potrzebuję zaświadczenie do aktu notarialnego o wysokości kredytu i oczywiście bank po dwóch tygodniach łaskawie twierdzi, że wystawił ale wysyła takie zaświadczenia zwykłymi listami. PARANOJA!!!!!!
użytkownik
~ hwojak  •  2015-06-02
Wszystko wyjaśnili,zaakceptowałam warunki po kilku dniach odstąpiłam od umowy.Nie było problemu za miesiąc otrzymałam pismo z centrali że nie mam żadnych zobowiązań finansowych wobec banku. Byłam mile zaskoczona że przysłali sami takie pismo.Jeste... zobacz całą opinię »
użytkownik
~ Marcin C  •  2015-05-27
Zdecydowanie odradzam raty elektronicznie - jeśli nie macie jakiejkolwiek historii kredytowej w tym banku nie ma szans żeby kredyt 0% wam przeszedł! W bik 522 pkt, inne podmioty dzwonią z propozycjami a ze sprzedawca w e-sklepie ma tylko santander... zobacz całą opinię »
użytkownik
~ anonim  •  2015-04-07
najgorszy bank miałam kredyty w różnych bankach i zdarzało się ze nieraz płaciłam 2 raty w tym jedna z poprzedniego miesiąca i nikt do mnie nie wydzwaniał 30 razy co 10 min no natarczywość, a jak przestałam odbierać to po tyg sms dostałam ze spóźn... zobacz całą opinię »