~ Krystyna • 2018-06-17
Ocena:
7 stycznia kupiłam ekspres automatyczny do kawy Krups, 23 stycznia oddałam do sklepy w ramach rękojmi bo przestał działać spieniacz mleka, po miesiącu obebrałam naprawiony ekspres, działał 2 tygodnie, ponownie oddałam do sklepu z żądaniem zwrotu pieniędzy, odpowiedż serwisu ekspres sprawny brak podstaw do zwrotu gotówki , przy odbiorze w sklepie zażądałam sprawdzenia przez pracownika, ekspres przelał mleko ze spieniacza do filiżanki piany zero, następne zgłoszenie do serwisu na którym kierownik sklepu napisał że ekspres nie działa, po 2 tygodniach meil ze sklepu że pracownicy poprawili zamontowanie filtra i ekspres działa. Zgłosiłam sprawę do rzecznika praw konsumenta który nic nie wskórał ponieważ dostał odpowiedź że był żle zainstalowany filtr, pracownicy go poprawili i ekspres działa sprawnie.9 czerwca pojechałam odebrać ekspres , poprosiłam o sprawdzeniie przy mnie sprawności spieniacza, wkoło ekspresu krzątało się czterech pracowników próbowali spienić mleko z zainstalowanym filtrem , bez filtra i na różne inne kombinacje bez rezultatu. i tak sprawiłam sobie gadżet za 1800 zł nie mam ekspresu nie mam pieniędzy. Idę do sądu
33799