RTV EURO AGD

(3 opinii)

Poniższe opinie są opiniami historycznymi. Obecnie możliwość dodawania nowych opinii jest wyłączona. Niektóre opinie podlegały moderacji treści. Nie weryfikowaliśmy, czy osoby tworzące poniższe opinie były klientami opisywanych instytucji lub korzystały z opisywanych usług.

3 Opinie

użytkownik
Ocena:
7 stycznia kupiłam ekspres automatyczny do kawy Krups, 23 stycznia oddałam do sklepy w ramach rękojmi bo przestał działać spieniacz mleka, po miesiącu obebrałam naprawiony ekspres, działał 2 tygodnie, ponownie oddałam do sklepu z żądaniem zwrotu pieniędzy, odpowiedż serwisu ekspres sprawny brak podstaw do zwrotu gotówki , przy odbiorze w sklepie zażądałam sprawdzenia przez pracownika, ekspres przelał mleko ze spieniacza do filiżanki piany zero, następne zgłoszenie do serwisu na którym kierownik sklepu napisał że ekspres nie działa, po 2 tygodniach meil ze sklepu że pracownicy poprawili zamontowanie filtra i ekspres działa. Zgłosiłam sprawę do rzecznika praw konsumenta który nic nie wskórał ponieważ dostał odpowiedź że był żle zainstalowany filtr, pracownicy go poprawili i ekspres działa sprawnie.9 czerwca pojechałam odebrać ekspres , poprosiłam o sprawdzeniie przy mnie sprawności spieniacza, wkoło ekspresu krzątało się czterech pracowników próbowali spienić mleko z zainstalowanym filtrem , bez filtra i na różne inne kombinacje bez rezultatu. i tak sprawiłam sobie gadżet za 1800 zł nie mam ekspresu nie mam pieniędzy. Idę do sądu
  • Pożyczka gotówkowa w PEKAO S.A »