~ Kris • 2013-10-27
Ocena:
Nie polecam nikomu ! Zdecydowanie odradzam ! Firma działająca w tej branży zmusza klienta firmowego do osobistego załatwiania formalności z przedłużeniem umowy !!!
Obsługa klienta niekompetentna do bólu lub celowo wprowadza w błąd odnośnie warunków i ofert ! Dzwoniłem 4 razy , za każdym razem inna interpretacja tych samych warunków umowy . Podpisując wcześniejszą umowę zapłaciłem za modem , teraz próbowano mi wmówić że to jest tylko dzierżawa a modem jest ich własnością . W końcu po długim czasie sprawdzania pan "odkrywa" , że to jednak ja mam rację ! Proszę o ofertę na przedłużenie umowy na rok z moim sprzętem , ten sam transfer , liczę na mniejszy abonament ! Usłyszałem 49,90 za 10Gb - stwierdzam - takie same warunki ma klient wchodzący prosto z ulicy , ja przedłużam umowę i liczyłem na jakiś bonus - bez reakcji !
Nie mając innego wyjścia wybieram się do punktu - Wola Park , Warszawa .
Sytacja jakościowo bez zmian - tym razem pani pyta o nipy , regony itp. - z lekka poirytowany stwierdzam , że kopie wszystkich dokumentów otrzymali w chwili podpisywania umowy , chyba nie do końca przekonana stwierdza - znajdę sobie w systemie !
Pytam o ofertę jak poprzednio na infolinii -tym razem małe zaskoczenie potwierdza się - 49,90 za 10 Gb , umowa przedłużona na rok .
Za dużo szczęścia na raz ? No to jest mały haczyk - firma polsat w umowie "daje" mi w prezencie "ulgę" coś ok . 360zł która w przypadku próby wypowiedznia umowy przeradza się w karę proporcjonalną do czasu trwania umowy !
Zdziwiony pytam z jakiego tytułu ta ulga bo nigdzie w umowie nie ma mowy o jakiejkolwiek promocji - słyszę - takie są warunki umowy !!!!!!!!!!!!!!
Podsumowując - firmę omijać jak największym łukiem , szukać szczęścia u innych . Poziom obsługi klienta gorszy od elektrowni !
9563