Polsat Box (Cyfrowy Polsat)

ul. Łubinowa 4a
03-878 Warszawa

(322 opinii)

Poniższe opinie są opiniami historycznymi. Obecnie możliwość dodawania nowych opinii jest wyłączona. Niektóre opinie podlegały moderacji treści. Nie weryfikowaliśmy, czy osoby tworzące poniższe opinie były klientami opisywanych instytucji lub korzystały z opisywanych usług.

322 Opinie

użytkownik
Ocena:
Nie polecam nikomu ! Zdecydowanie odradzam ! Firma działająca w tej branży zmusza klienta firmowego do osobistego załatwiania formalności z przedłużeniem umowy !!! Obsługa klienta niekompetentna do bólu lub celowo wprowadza w błąd odnośnie warunków i ofert ! Dzwoniłem 4 razy , za każdym razem inna interpretacja tych samych warunków umowy . Podpisując wcześniejszą umowę zapłaciłem za modem , teraz próbowano mi wmówić że to jest tylko dzierżawa a modem jest ich własnością . W końcu po długim czasie sprawdzania pan "odkrywa" , że to jednak ja mam rację ! Proszę o ofertę na przedłużenie umowy na rok z moim sprzętem , ten sam transfer , liczę na mniejszy abonament ! Usłyszałem 49,90 za 10Gb - stwierdzam - takie same warunki ma klient wchodzący prosto z ulicy , ja przedłużam umowę i liczyłem na jakiś bonus - bez reakcji ! Nie mając innego wyjścia wybieram się do punktu - Wola Park , Warszawa . Sytacja jakościowo bez zmian - tym razem pani pyta o nipy , regony itp. - z lekka poirytowany stwierdzam , że kopie wszystkich dokumentów otrzymali w chwili podpisywania umowy , chyba nie do końca przekonana stwierdza - znajdę sobie w systemie ! Pytam o ofertę jak poprzednio na infolinii -tym razem małe zaskoczenie potwierdza się - 49,90 za 10 Gb , umowa przedłużona na rok . Za dużo szczęścia na raz ? No to jest mały haczyk - firma polsat w umowie "daje" mi w prezencie "ulgę" coś ok . 360zł która w przypadku próby wypowiedznia umowy przeradza się w karę proporcjonalną do czasu trwania umowy ! Zdziwiony pytam z jakiego tytułu ta ulga bo nigdzie w umowie nie ma mowy o jakiejkolwiek promocji - słyszę - takie są warunki umowy !!!!!!!!!!!!!! Podsumowując - firmę omijać jak największym łukiem , szukać szczęścia u innych . Poziom obsługi klienta gorszy od elektrowni !