~ Polak • 2013-05-28
Ocena:
Cyfrowy Polsat-uwaga oszukują ludzi!!!!
Skorzystałem z ich oferty modem LTE na 7 dni próby bez żadnych kosztów. Udałem się do salonu i podpisałem umowę. Wziąłem modem i sprawdziłem czy jest zasięg Cyfrowego Polsatu u mnie w okolicy. Okazało się, że nie ma i modem nawet się nie połączył, także nie ściągnąłem nawet 1 bajta danych. Po jednym dniu udałem się do salonu, aby zwrócić modem. Modem został zwrócony, rozwiązanie umowy podpisane przez przedstawiciela i przeze mnie. Wydawało mi się, że sprawa zamknięta. Jakie było moje zdziwienie jak dostałem smsa po miesiącu od Cyfrowego Polsatu ze wzywają mnie do zapłaty zadłużenia po rozwiązaniu umowy!!!!! Zadzwoniłem na infolinie (notabene trzeba za to zapłacić-skandal!!!) Trwało to z 5 minut zanim mogłem się połączyć z konsultantem-w międzyczasie reklamy Polsatu i bzdurne całkowicie niepotrzebna informacje!!!! Miły Pan na infolinii poinformował mnie ze to nie pomyłka i musze zapłacić za świadczoną usługę!!! Jak się zapytałem, za jaką usługę? ,bo przecież nie było zasięgu i nawet się nie połączyłem z internetem, to Pan z infolinii zaczął się jąkać i coś tam dukać. Poinformowałem go, że nie zapłacę, bo nie skorzystałem z ich usługi, bo nie połączyłem się z internetem!!! Dodam na końcu, że oczywiście pytałem się z salonie o jakiekolwiek koszty związane z 7 dniami próby i zostałem poinformowany, że jeżeli rozwiąże umowę w ciągu 7 dni, to nie będę ponosił absolutnie żadnych kosztów!!!!
Witać jak Polsat zarabia na niczego nieświadomych klientach i jak ich oszukuje!!!
Przestrzegam wszystkich przed Cyfrowym Polsatem!!! Nigdy nic wspólnego nie będę miał z nimi i odradzam wszystkich z całego serca!!!
8779