~ -OPTYMISTA- • 2013-02-13
!!!!!!-W 200% potwierdzam;poza tym totalna dezinformacja konsultantów,bo każdy (a) tłumaczy inaczej.Całkowitą kpiną wydaje się być informowanie abonentów(telefonicznie) o zwrotach pism (powiadomień),gdyż nikt tego nie odebrał i weryfikują aktualność adresu zamieszkania.Przecież jest to zwykła przesyłka,a listonosz nie daje tego nikomu do ręki tylko wrzuca do skrzynki.WŁADCO CYFROWEGO POLSATU PROSZĘ JAK NAJSZYBCIEJ ZROBIĆ Z TYM PORZĄDEK,GDYŻ PRAWDOPODOBNIE NIE TYLKO ZACZNIECIE TRACIĆ KLIENTÓW,ALE RÓWNIEŻ KTOŚ PODEJMIE PRÓBĘ UDOWODNIENIA WAM,ŻE ŚWIADOMIE WPROWADZACIE W BŁĄD KLIENTÓW.PROSZĘ SPRAWDZIĆ CZY ZWROTY SĄ AUTENTYCZNE(OSTEMPLOWANE).POZDRAWIAM