~ Beata • 2012-11-08
Ocena:
Witam! Witam, mam ten sam problem co Pan Witold. Przedłużyłam umowę na następny okres usługi,kurier przewiózł mi nowy dekoder, zabrał stary i pilota ,zasilacza nie chciał zabrać.Po pewnym czasie obciążono mnie karą za nie dostarczony zasilacz,też do nich zadzwoniłam w celu wyjaśnienia sytuacji i w odpowiedzi usłyszałam, że nie odpowiadają za działanie kurierów, a kwotę za kabel i tak muszę zapłacić. W tej sprawie skonsultowałam się z Biurem ds. Konsumenta gdzie pouczono mnie iż mam wystosować do nich pismo wyjaśniające a w przypadku odmownej decyzji skontaktować się z Ministerstwem ds telekomunikacji (czy jakoś tak). Pismo wystoswałam i nie otrzymałam od nich żadnej odpowiedzi, więc nie zapłaciłam.Po 4 miesiącach pojawia się komunikat o niezapłaconym rachunku i groźba, ze wyłączą mi programy (z abonamentem nie zalegam) . Więc znowu do nich dzwonice i słyszę , ze żadne pismo do nich nie wpłynęło! Zaległą kwotę uiściłam ale sprawy tak nie zostawię. Widzę, ze takich osób ja jest więcej, więc tym bardziej zamierzam podjąć dalsze kroki w celu naświetlenia problemu. jeżeli ktoś zechce się przyłączyć to gorąco zapraszam.
6933