~ janluty • 2012-09-19
Ocena:
CP mam od kilki lat.Dobra oferta programowa, masz zróżnicowane kanały filmowe (inna sprawa, że bloki filmowe w sporej części są na nich bardzo długo emitowane i bywa, że nie ma na nich co nowego obejrzeć), sporo filmowych kanałów serialowych, sporo dodatkowych programów typu Discowery. Płace 80 złotych i mam 83 kanały, które się nie dublują (np. Animal HD i Animal maja ta sama zawartość, ale w ofercie chyba traktowane są odrębnie,) w tym 5 kanałów VOD. Nie mam ani HBO, pakietu sport ani Cinemaxa w tej cenie. Nie oglądam tasiemców brazylijskich (Zone Romantica) czy Polsat Crime, no ale inni oglądają. Jak jest wycofywany kanał to dodawany jest inny Starają się wprowadzać nowe kanały np. ATM Rozrywka, TVR ale ich zawartość to ... nie wina Polsatu. To plus dla CP, że naprawdę modyfikuje ofertę. Tylko wlałbym bardziej jakość niż ilość.\r\nDekodery mają tendencje do zawieszania się - jak poważnie nawali dostanie się zastępczy, ale EPG (teraz mam dekoder HD 5000) CP to jeden z lepszych jakie widziałem. Z EPG będziecie zadowoleni.\r\nFatalna jest natomiast wszelka konsultacja telefoniczna, pomoc na telefon zwłaszcza, gdy trzeba coś szybko wyjaśnić. Pod tym względem bywa tragicznie. Bywa także dobrze i w mojej ocenie zależy na kogo po drugiej stronie traficie. Ja przedłużając ostatnią umowę trafiłem na kompetentnego pana, któremu zależało na tym abym pozostał i spokojnie tak dobraliśmy pakiet aby obie strony były zadowolone. Trzeba jednak dysponować własną wiedzą o umowie np. okres wypowiedzenia; mnie konsultant chciał \"przekonać\", że mam wypowiedzenie na 3 miesiące (była miesięczna) a ja powiedziałem, że jeśli chce to za miesiąc się przekonamy. Dał sobie spokój i przeszedł do meritum. :-) \r\nCzytam ,że niektórzy abonenci usiłują zerwać wypowiedzieć umowę przez telefon - największy błąd, gdyż w umowie wyraźnie napisano: ma mieć formę pisemna!!!!!\r\nJeden raz miałem zanik sygnału (około 23) i godzinę wisiałem na telefonie usiłując się dodzwonić- nie udało się. Dlatego lepiej iść do puntu sprzedaży, serwisowego i tam to załatwiać. 10x szybciej będzie.\r\n\r\nAbonament place z wyprzedzeniem dwutygodniowym, a mimo tego były sms-y, że są zaległości. Jeden kontakt telefoniczny, drugi - twierdzono, z e nie ma zaległości ale sms-y przychodziły. Zignorowałem je. Nigdy mi sygnały nie odcięto.\r\n\r\nCiężko uzyskać coś od netowego IBOA, po prostu piszesz do nich a oni proponują rozmowę z konsultantem, zamiast odpisać.\r\n\r\nJakość odbioru - no to już zależy od lokalizacji, anteny, telewizora....sporadycznie zanikają kanały HD, ale jak się ma dostęp do netu to wystarczy się zalogować i wznowić połączenie z satelita albo poczekać.\r\nJednak to naprawdę wyjątki.\r\n\r\nPodsumowując oferta programowa nie jest zła, ma wady i zalety; dekoder ma bardzo dobry EPG, gorzej od strony technicznej; obsługa -konsultanci przez telefon - zależy na kogo traficie, generalnie słaba, kłopotliwa, uciążliwa a bywa że beznadziejna; umowa rozbudowana i zawiera odsyłacze do innych regulaminów (kiedyś była zwarta jednolita).\r\nTrzeba na nią uważać i koniecznie samemu przeczytać. Nie wolno zdawać się wyłącznie na dobra wole konsultantów - będzie to błąd waszego życia.\r\nJeszcze jedno pytajcie o szczegóły, regulaminy. Przykładowo oferta: Pakiety Familijny, Extra oraz HBO HD oznacza, że otrzymujecie tylko HBO HD nie pakiet HBO - mimo, że wyświetla się cały pakiet HBO -jak zobaczycie na witrynie. Jednak politykę niedomówień stosują wszyscy dostawcy telewizyjni - zobaczcie sobie triki w Vectrze.\r\n\r\n
6073