~ Piotrek • 2012-08-29
Ocena:
Nie POLECAM!! Podpisanie z nimi umowy = same problemy. Zaczynając od tego, że mieszkam w mieście sygnał mam tak słaby, telewizja - w niektórych godzinach totalny brak zasięgu i to głownie w polsatach. Internet, zasięg słaby a czasami całkowity brak. Infolinia to już totalna porażka przy odrobinie szczęsciu 10min na zgłoszenie konsultanta to minimum, plus rozmowa a pracownicy tak nie kompetentni, że nadają się do pracy MC donaldzie a nie jako konsultanci. Na mój problem z dekoderem poradzono ustawienie anteny. oczywiscie takiej usługi nie świadczą. Fachowiec odpłatnie ustawił ale na nic. Internet, na moje skargi konsultant doradził postawienie anteny domowej na parapet za okno:) to nic ze mieszkam na parterze, nie sądze żeby mała plastikowa antenka monitorowa przetrwała kontakt np z deszczem.. osobiście odrazam, i to nie jest tylko moje zdanie!
Chciałem jeszcze dodać, że rachunki dostaje o 100% wyższe niż w umowie!! oczywiście, żeby to wyjaśnic trzeba się najpierw do nich dodzwonić wiec na koncie należy mieć minimum 20zł. Po czym i tak się dowiaduje, że jest nadpłata za to i za to.. Przekroczony limit w ciągu kilku dni.. Ehh katastrofa rachunki nawet po 300zł dostawałem bo zekomo jakiś miesiąc nie był urególowany! gdzie w umowie była kwota ok 70
5823