~ Katarzyna • 2012-08-17
Ocena:
TRAGEDIA! Nie polecam z całym przekonaniem. Umowa na 2 dekodery - z tego jeden ok 70% czasu (przy 29 miesiącach umowy) nie działał. Po skończonym okresie umowy - chciałam przedłużyć i tu się zaczęły kolejne niespodzianki! Nowe warunki jeszcze gorsze niż poprzednie, więc zdecydowałam się na rozwiązanie umowy. Po skończonej umowie AUTOMATYCZNIE przedłużają umowę na kolejny rok. Chcąc wypowiedzieć (tą nową przedłużoną umowę przez nich) mamy 3 miesiące okresu wypowiedzenia + dodatkowo KARA UMOWNA NA ZERWANIE UMOWY (tej dodatkowej która została automatycznie narzucona przez CP!!!). Informuję jeszcze, że główny dekoder trzeba zwrócić. I jakież było moje zdziwienie że nie da się go zwrócić w punkcie gdzie otrzymało się ten dekoder - TYLKO trzeba go odesłać do siedziby - NA KOSZT NASZ!! (klienta)!!! Pomijam nękanie smsami i telefonami konsultantów, i naciąganie nas klientów na koszty ( które miały miejsce w moim przypadku byłam za granicą!) przez ich ciągłą AKTUALIZACJĘ danych osobowych - raz na miesiąc a czasami i częściej!! Gdybym wiedziała wcześniej że ta firma bazuje na zasadzie wyzysku bez najmniejszych skrupułów NIGDY W ŻYCIU nie zdecydowałabym się na umowę. Utrudniają i przeciągają wszystko byle by zarobić na kosztach związanych z tym przeciąganiem!!! NIE POLECAM!!
5703