Dotyczy Internet LTE.
Sama usługa nie jest najgorsza. DZiała spoko, pingi całkiem niezłe, realna prędkośc podczas pracy to 30Mbps, bywa ze ciąnie i 90. POd tym względem w miarę ok. Moze się równac z kablówkami. JAK DZIAŁA. BO jak nie działa, to jestes, drogi abonancie, w dokładnej d*pie. Realnie dodzownić się na ich infolinię w czasie poniżej 6h nie można. Na infolinii pracują jacyś przypadkowi ludzie. Doprosić się o kontakt kogoś kompetennego nie można. Do tego kompletnie zamieszany i niezrozumiały system naliczania opłat. Warto zapisywac do pdf wykorzystany limit danych/stan wykorzystania usług - tutaj zaobserwowałem jakies zawirowania we wczesniejszych i pozniejszych zestawieniach . Korespondencja z BOK na ten temat mętna niesamowicie. GWÓŹDŻ programu - karta SIM potrafi się po prostu zepsuć (jak ??) - wg infolinii i bez żadnej żenady zapraszają po nową do pktu obsługi.
4663