~ Klient z dwuletnim stażem • 2015-06-19
Ocena:
Po dwóch latach współpracy z Cyfrowym Polsatem, przekonałem się, że to mało poważna firma. Na prośbę konsultanta celem połączenia mnie, lub udostępnienie numeru telefonu z szefem tej firmy odpowiedz brzmi: ,, nie ma takiej możliwości.'' Co za nieszanująca się firma, gdy dostęp do szefa jest nieosiągalnym. Przecież można rozmowę telefoniczną, np. wcześniej zapowiedzianą przeprowadzić z Panem Prezydentem. Firma ta obstawia się karami umownymi np. za każde opoznienie w zwrocie urządzenia np. dekodera, nawet o jedna sekunde, w kwocie 340 zł za sztukę. Takie metody wcale nie świadczą o rzetelności firmy, lecz przeciwnie, dają do myślenia innym, że pazerność, żerowanie na karach , wcale nie przynoszą chluby. Przecież każdy ma prawo zachorować, opóznic swój przyjazd z powodu sytuacji losowych. Nie polecam takiej firmy, gdzie szef jest nieosiągalny dla swoich klientów.
13707