~ agata • 2014-07-15
Ocena:
Najgorsza sieć telewizyjna, z jaką kiedykolwiek miałam do czynienia. Ich niekompetencja, cwanictwo i traktowanie abonamenta jak przedmiotu, który można przełączać (kontakt telefoniczny) kilkanaście razy w ciągu jednego połączenia, doprowadziły do podjęcia decycji o rozwiązania umowy i rezygnacji z usług. Problemy były już na początku, a to nie odbierał (brak sygnału) jeden, dwa, trzy.. kanały z kilkudziesięciu działających. Poinformowano mnie, że co pół roku trzeba ustawiać antenę satelitarną, gdzie mam ją od 15 lat i żaden operator nigdy, tego nie wymagał. Dalej, co miesiąc przed przed upływem terminu wpłaty, na ekranie telewizora pojawiał się natrętnie, przypominający komunikat o wpłacie, a jeżeli nie opłaciłam abonamentu w terminie, pojawiał się komunikat straszący działem windykacji. Zgroza, czułam się jak przestępca. Z kolei kiedy ja prosiłam o włączenie HBO GO, to trwało to dokładnie 6 dni. Dopiero po mojej kilkukrotnej telefonicznej interwencji i tłumaczeniu panu, że nie muszę znać się na oprogramowaniu mojego komputera, żeby uruchomić HBO GO i udzielaniu wielu innych informacji technicznych udało się. Zrezygnowałam więc ze współpracy z firmą i tu zaczęły się dziać różne cuda np. miesiąc przed końcem umowy zepsuł się dekoder, więc wymiana dekodera, następnie codziennie nie odbierały inne kanały, gdzie reszta funkcjonowała . Telefonicznie nie szło się dogadać, dzwoniłam kilkakrotnie i każdy mówił co innego. Doszły oczywiście nieustające nagabywanie telefoniczne, gdzie dopiero po ostrej odmowie mojego męża, dali spokój. Dość, jeszcze dwa tygodnie i żegnaj zjodzieju cyfrowy.
11011