~ rikiMor0102 • 2014-04-18
Ocena:
Z Cyfrowym Polsatem związany byłem od lat ..bo to już jest 11 lat współpracy z nim ( jeżeli tak to mozna nazwać ). Po tym okresie mogę z całą pewnością powiedzieć że nie do końca z nimi jest tak dobrze. Zauważyłem że strasznie olewają starych klientów którzy są z nimi od lat. Do tej pory nie miałem z nimi problemów, jednak kiedyś musiały się zacząć. Kiedyś miałem dekoder na własność u nich ( jak chcę płacić to płacę jak nie to nie- taką miałem umowę) . Później wziąłem drugi dekoder już na określony czas. i miałem dwa dekodery. Stwierdziłem po pewnym czasie że potrzebuję dekoder HD bo takiego nie miałem zadzwonili zaproponowali z multiroomem moim warunkiem jednak było to że jeden dekoder zamieniam na dwa HD ( zwykły + mooltiroom ) a drugi rozwiązuje umowę. Na infolini Pan doradził że tak da się zrobić wypowiadam umowę z tego z którego chcę zrezygnować jednak umowa była do lipca a ja podpisowałem w pażdzierniku Pan doradził że mogę wypowiedzieć i zapołacę karę 10 zł za zerwanie umowy. Na to przystałem . Chodziło abym wypowiedział umowę z trzymiesięcznym wypowiedzeniem i kara 10 zł( tak wychodziło to taniej niż płacić za 3 dekodery w tym za ten do lipca. Wysłałem wypowiedzenie przez trzy miesiące jeszcze płaciłem jednak żadna kara nie przyszła do domu . Dzwoniłem tam parę razy jedna Pani powiedeziała że wszystko jest ok jeszcze jeden miesiąc zapłacę i umowa wygasa z karą 10 zł. Następny miesiąc a tutaj zaskoczenie ponaglenie mnie do następnej zapłaty . Oczywiście dzwonię znowu do nich a tutaj Pan mówi że muszę płacić do końca lipca gdyż umowa jest źle wypowiedziana. Jakiś błąd w sformułowaniu wypowiedzenia. Wtedy stwierdziłem że mnie oszukali co dałem jasno do zrozumienia. Pan jedynie odparł że takie mają wypowiedzenie i nic z tym nie zrobią.Muszę płacić za trzy dekodery a jeden leży nieużywany.A co miały znaczyć te moje wielokrotne telefony na infolinię a zapewnienia Pani że wszystko ok. Teraz nawet sobię przypominam że jak podpisywałem tą wcześniejszą umowę na te dekodery HD to parę razy do mnie dzwonili cały czas inny konsultant nawet keidyś jak każdemu już mówiłem że nie chcę trzech dekoderów to jednemu drugi podpowiadał co było słychać w telefonie. Obsługa fatalna jak i traktowanie starych klientów , widać żę ich widocznie za dużo mają. Tak oszukują ludzi . Postanowiłem że zapłacę do lipca i i te dwa dekodery Hd mam do października i wypowiadam umowę i kończę przygodę z Polsatem. Już rozglądam się za inną ofertą u mnie w domu cyfrę miał Ojciec jednak bardzo dużo płacił i dzwonią do ciebie jeszcze częsciej niż polsat. Siostra i Ojciec wypowiedzieli z cyfry siostrze nawet naliczyli karę bo nie zwróciła dekodera w terminie. Jednak po zeszłorocznej nagonce na nich poprawili ofertę pakiety tańsze jak i co było moim zdźwieniem anulowali siostrze karę 300 zł za nie oddanie dekodera w terminie. Widać żę gdy klientów ubywa to i podejście do klienta się zmienia nawet po zerwaniu umowyAle ale i kara UOKiK w wysokości 3,6 mln zł widać żę pomogła. Powinni się jeszcze zająć tym automatycznym przedłużaniem umółw i później 3 miesięcznym wypowiedzeniem . Za to wizerunek poprawia się. Ja już szukam i chyba skorzystam od prywatnego dostawcy który udostępnia mi internet. Od nich z daleka chyb a że oferta się poprawi bo widać że Cyfra idzie ku lepsze . Tylko na jak długo. Tak się traktuje starych klientów olewając ich.A jeszcze dodam multiroom z tą kartą którą co chwilę trzeba przekładać do dekodera fatalny co chwilę blokuję idz i przekładaj kartę , nigdy czegoś takiego.
10345